2024-08-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Att stödja Sionism och Israel kommer när det här har lagt sig anses vara lila snuskigt som att sympatisera med nazismen.

Du menar väl tvärt om? Det är ju palistinerna och deras kamelknullande terrorister och alla vänsterblivna runt om som stöttar dom som beter sig idag precis som Nazisterna gjorde 1930. Dom Nazisterna idag.

Ironiskt att Naziliknelser görs mot Israel när antesemitismen går på högvarv hos den andra sidan.

Mein Kampf ska tydligen vara en populär bok inom Hamas och liknande terrororganisationer.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-08-14 kl. 19:58.
Citera
2024-08-14, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Att stödja Sionism och Israel kommer när det här har lagt sig anses vara lila snuskigt som att sympatisera med nazismen.

Alla nazister som gnäller på Israel är och förblir hycklare. Jag kan förstå en del muslimers beef med Israel. Men alla NMR töntar ska egentligen bara knipa käft om den här konflikten. Ni får inget av att fjäska för Hamas ändå.

Det är inte synd om Hamas och dess sympatisörer. Och vad Israel gör mot dem är deras regionala angelägenhet och deras allena. Deras och deras regionala fienders. Inte urflippad student-vänster eller soc-falls nassar i väst.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-08-14 kl. 20:02.
Citera
2024-08-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Demokratiska länder ska ha ett moraliskt övertag, det är vad som definierar oss och varför vi är bättre än andra.
Det där är det väl ingen som tror på längre. Utanför västvärldens filterbubbla har man för övrigt aldrig gjort det.
Citera
2024-08-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Jag fördömer massakern den 7 oktober.

Och jag fördömer Israels agerande.

Fråga: exakt vad ändras i sakfrågan? Ditt ointellektuella avskum!
För att han ville veta om du var terrorist kanske?
Citera
2024-08-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Alla nazister som gnäller på Israel är och förblir hycklare. Jag kan förstå en del muslimers beef med Israel. Men alla NMR töntar ska egentligen bara knipa käft om den här konflikten. Ni får inget av att fjäska för Hamas ändå.

Det är inte synd om Hamas och dess sympatisörer. Och vad Israel gör mot dem är deras regionala angelägenhet och deras allena. Deras och deras regionala fienders. Inte urflippad student-vänster eller soc-falls nassar i väst.

10 % av israelerna har dubbelmedborgarskap. Det är klart som fan att det angår oss om Israel inte kan existera utan stöd från väst. Jag vet inte hur du känner, men jag är inte bekväm med att ostraffade våldtäktsbögar går fritt på våra gator. Ett folkslag som är moraliskt och etiskt okej med att rövknulla fängslade män på kö.
Citera
2024-08-14, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
För att han ville veta om du var terrorist kanske?
Ja precis jag sitter och muppar mig på Flashback direkt från Gazafronten
Citera
2024-08-14, 20:20
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berrata
Att de utreds... Du tror på ryska utredningar också?

Nejdå, min svagsinte vän. Dock på israeliska.
Senast redigerad av Frontlinjen 2024-08-14 kl. 20:26.
Citera
2024-08-14, 20:22
Medlem
Stoppar soldaterna sina snopp i palestinska pojkar/mäns anus?
Citera
2024-08-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Ja precis jag sitter och muppar mig på Flashback direkt från Gazafronten
Tja man vet inte socialdemokraterna impoterade mängder med is terrorister tex finns 1000 tals hamas terrorister i sverige 1 fanns tex i riksdagen
Citera
2024-08-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej8atta
Stoppar soldaterna sina snopp i palestinska pojkar/mäns anus?
Nej dom använder sina batonger
Citera
2024-08-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
är det inte lite karma att de bor grannar med varandra?
Oavsett vad man anser om denna konflikt har den medfört ett förfärligt mänskligt lidande också bland helt oskyldiga kvinnor och barn. FN verkar vara helt uddlöst och rätt värdelösa på att lösa konflikter. Det är nog bara USA som kan få stopp på dödandet.
Citera
2024-08-14, 20:30
Medlem
Hovslättsmannens avatar
"En sexuell våldtäkt"???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in