2024-08-14, 17:16
Medlem
Löser man alla problem med en färgglad liten broschyr?
Ska vi skicka en broschyr till Putin också? Så att han stoppar kriget

Sen förutsätter det dessutom att de som får broschyren orkar eller kan läsa den
Tror att broschyrer oftast hamnar i papperskorgen

Jag tror att ett långt fängelsestraff skickar ett tydligt budskap
Unga mördare måste låsas in. SÅ att andra aktar sig för att göra samma sak
Det budskapet sprids blixtsnabbt. Eftersom det är påtagligt

Det känns lite som att S försöker bagatellisera mördarna, pga deras låga ålder
Ungefär som att de som skjuter är de riktiga offren i det hela
Förminskningen, av problemet, är i sig ett jätteproblem.
Senast redigerad av Max1494 2024-08-14 kl. 17:36.
Citera
2024-08-14, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Armband, broschyrer, pizza och bullbjudningar samt sjunga "We shall overcome". Svenskar är ett mycket speciellt folkslag måste jag ändå våga säga.

Svensken uppfann rasbiologin. Glömde svensken mäta sin egen skalle? För något är ju uppenbarligen inte riktigt rätt.

Arbetande svenskar har övergett sossarna för längesen. De lever på importerade röster. Varför tror du de är så angelägna om att aldrig kränka någon?
Citera
2024-08-14, 17:18
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Det här utgör ju ett perfekt komplement till informationshäftet "Till dig som är gift med ett barn" !

Min första tanke var att en pamflett "Om ditt hus sprängs" kunde komplettera skriften "Om kriget kommer"
Citera
2024-08-14, 17:18
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Att du tycker att det är framtiden för Sverige säger en del om hur långt det har gått. Jag hoppas att Socialdemokraterna läser här och inser allvaret. Jag hoppas även att Tidöregeringen läser här och inser allvaret. Och så hoppas jag att ledande Sverigedemokrater läser och inser vilka krafter de har dragit igång när de flyttar gränserna för vad de begär.
Vad tror du kommer hända när man splittrar svenska familjer och drar in medborgarskap? Tror du att familjerna kommer sitta lugnt i båten eller tror du att de kommer att använda sociala medier för att smutskasta Sverige och fel sorts svenskar, -alltså myndighetspersoner som utövar verkställighet i exempelvis socialtjänst-igen?

Kunde inte bry mig mindre. Om dom inte vill splittras får dom väl åka med då. Ut skall dom.
Citera
2024-08-14, 17:20
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobshetero
Arbetande svenskar har övergett sossarna för längesen. De lever på importerade röster. Varför tror du de är så angelägna om att aldrig kränka någon?

De rödgröna kommer vinna varenda val härdanefter. Vita kvinnor, feminina storstadsmän och alla mörka invandrare röstar rödgrönt. Vita arbetande svenska män är en liten minoritet i dagens Sverige.

Det är över.
Citera
Medlem
Karmans avatar
"Vi har varit naiva". Är det inte dags för våra politiker att dra lärdom av det återkommande uttalandet?
Citera
Medlem
Sossarna kan väl istället dela ut en trycksak där de förklarar att de tillsammans med MP är ansvariga för gängens etablering i hela Sverige genom okontrollerad massinvandring och be om ursäkt för att de existerar.
Citera
2024-08-14, 17:25
Medlem
Saft och bulle eller gratis pizza funkar bättre.
Citera
2024-08-14, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
De rödgröna kommer vinna varenda val härdanefter. Vita kvinnor, feminina storstadsmän och alla mörka invandrare röstar rödgrönt. Vita arbetande svenska män är en liten minoritet i dagens Sverige.

Det är över.

Så är det tyvärr.

Det man som hederlig svensk kan göra är att skaffa sig jaktlicens och vapen. Sen är det bara att invänta mörkermännen, som tids nog kommer att kliva upp på din veranda.
Citera
2024-08-14, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Sossarna kan väl istället dela ut en trycksak där de förklarar att de tillsammans med MP är ansvariga för gängens etablering i hela Sverige genom okontrollerad massinvandring och be om ursäkt för att de existerar.

Det kan de göra men det vore desinformation eftersom det började med Alliansen. Annie Lööf har också spelat roll.
Citera
2024-08-14, 17:30
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
S verkar ha tröttnat rejält på att regeringen inte gör något åt gängskjutningarna.

Nu har man introducerat iden om att fördela en broschyr som heter gängsnacket.

Ändå skönt att S insett problemet med invandrarkriminaliteten väl?

Tror ni detta kommer att minska antslet skjutningar tex?

Källa

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1285310
Tror att norska danska och finska polisen kommer att bli grymt imponerade av sossarnas nya kriminalpolitik och att kaozgängen och kaozklanerna i vara U-områden redan börjat fundera på exitstrategier till andra mjukare EU-länder.
Kanske tom kan förhindra att övriga Norden klassar Sverige som no-go-zon?
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2024-08-14 kl. 17:33.
Citera
2024-08-14, 17:34
Medlem
Bazze1s avatar
Undra om systerpartiet i Danmark är imponerade av denna tuffa satsning mot skjutningar och gängkriminalitet?

Jag misstänker att dom skakar uppgivet på huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in