Citat:
Ursprungligen postat av
MickDoohan
Det är så klart knappast så att majoriteten av män är så dåliga som du vill få det att låta. Hör du själv till dom bättre kvinnorna? Och djurvän och hålla flera djur i fångenskap går ju knappast ihop om du frågar mig. Jag tycker alla arter ska få leva fritt.
Om ni vore så otroligt bra skulle ni själva inte sitta singlar heller.
Det får du aldrig veta eftersom jag hellre lämnar någon som är fördömande med sina egna fördomar än gör mig till för någon som själv inte imponerar på mig.
Nu lider inte husdjur av att vara väl omhändertagna. Naturen är bra mycket grymmare och min
gatuhund är svårt traumatiserad. Jag får höra hela tiden att han bara utvecklas och blir alltmer stabil och lycklig av att leva med mig. Människor på gatan uppfattar vad ni självupptagna män inte kan se, nämligen att en person som genuint bryr sig om en annan levande varelse utgör något positivt. Men inte för er män, ni vill att allt ska cirkulera endast kring er.
En man som anser att katter och hundar mår bättre utsläppta på gatan än i ett varmt och tryggt hem, är aldrig någon som är kompatibel med mig. Jag vet hur djur som inte har någon, skadas för livet till skillnad mot de som har varma hem att vistas i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Duke-Of-Wellington
Skillnaden mellan dig och mig är att jag faktiskt kan få genuina intressanta personer av motsatt kön. Medan du och majoriteten kvinnor på de här apparna sitter och tror på allvar att det ska dyka upp, som du säger, den där diamanten som kommer bocka av alla de orimliga krav som du och andra kvinnor har. Så nej, bitter är jag absolut inte. Tycker bara det är komiskt och skrattretande hur många kvinnor kan sitta år in och år ut och fortsätta hoppas på den där drömmannen som uppenbarligen aldrig kommer att dyka upp. Och det är av den anledningen som du kommer med tillmälen. Din bitterhet lyser så pass stark att att du inte ens verkar vilja dölja den. För vad skulle anledningen annars vara till att man sitter på en app där man vet att man inte kommer att hitta sin man? Är det endast för bekräftelsen? Tidsfördriv? Att skoja med män? För om så är fallet, vilket det ofta är, så tyder det snarare på att dessa kvinnor har mentala problem. Det är också därför de flesta män hittar sina kvinnor i verkligheten. Dessa kvinnor sitter inte på en dejtingapp och häckar.
Många fula män som insett att de aldrig kommer att kunna få någon genom dessa dejtingappar har tagit sitt förnuft till fånga och raderat appen för gott och gör något mer meningsfullt med sitt liv. Där ligger skillnaden mellan många män och kvinnor.
Skillnaden mellan dig och mig?
Du vet ingenting om mig och det utbud jag har haft.
Skillnaden mellan dig och mig är att du knullar mindre selektivt och har lättare för att känna en långvarig sexuellt attraktion till någon du inte har kä slor för. Din snopp innebär inte att du har ett bättre utbud, den är bara mindre kräsen och av sädet skälet är det
jag, inte du som kan få flest av motsatt kön.
Jag är inte bitter. Jag irriterar mig på mäns skit.
Som sagt, min morsa insåg i min ålder att hon var slut och gick ut på krogen. Tog första bästa 22-åring och har endast stannat hos honom för att hon är för ful för att få någon annan. De bör ha varit ihop i snart 15 år. Så tro mig så jävla svårt är det inte att fixa män.
Det är alltid de sä sta kvinnorna som pratar såsom ni män gillar. Picmes. Enda skälet till att min mamma inte legat med hela bekantskapskretsen till sin snubbe och redan bytt bort honom för sju andra relationer, är att hon är för gammal och förfallen.
Om du har en fitta, kan du alltid få en man.
Skillnaden med mig är att jag inte förstör andras liv såsom många män och kvinnor förstör livet för dem de slår klorna i.
Jag är inte någon picme eller någon som blir desperat av att "min enda tillgång" raserar. Jag kastar mig inte in i relationer för att jag är ute efter saker och ting som gör mitt liv bättre.
Jag förväntar mig att den jag träffar ska gilla mig för mig, visa mig respekt och att jag inte ska behöva fejka en personlighet såsom alla ni sjuka män och kvinnor gör, för attt ingen annan annars skulle vara med er.
Jag är inte bitter. Jag är vara inte
manscentrerad. Jag får män. Sänkte till och med snabbt åldern på Tinder men höjde sedan igen för att somliga män faktiskt är för unga för mig idag. Inte för att jag inte kan ha en väldigt stor åldersspann och dejta män.
Jag pallar aldrig dejta ena efter andra. Vilket de mest lättfotade kvinnor gör. De där som låtsas vara bra för att de likt psykopater manipulerar och parasiterar på andra människor samtidigt som de med lätthet går från ena tillden andra. Jag behöver återhämtning mellan män, även mellan kontakt som bara avslutas även om det är jag som avslutar.
Det som gör mig glad med män som dig är hur lätt det är för riktiga vider kvinnor att "fånga" er. Som sagt, allt som krävs för att få en man är en fitta.
Mina krav är inte heller orimliga men det är väl det för någon som bara söker efter en fitta som håller käften och bara ljuger fram dina manliga fantasier. Glöm inte bort att det är väldigt lätt för de mest sexuellt drivna att ligga med den ena efter andre av er och sedan bli motiverade av vad ni kan ge dem i retur mer än vilka ni är. Fast det är precis vad ni vill ha också så ni slipper arbeta fram en schysst personlighet.
Jag skulle aldrig någonsin slå klorna i någon för att jag är ute efter fördelar från den eller förnatt jag inte kan få någon annan. I det förväntar jag mig något tillbaka. Du förstår, ett stort utbud är inte allt men det är stor om man vet med sig att vara tacksam när väl man har någon som faktiskt är genuin. För alla är inte det.