2025-12-22, 01:00
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
599 kr i månaden för HingeX. 299 kr för Hinge+. Då ska vi inte ens tala om att köpa boosts och rosor. Utvecklingen är absurd och lär ju inte bli bättre med tiden.

Jag lägger hellre pengar på något annat och raggar i vardagen.
Men veckovis är det väl billigare?
Senast redigerad av Duke-Of-Wellington 2025-12-22 kl. 01:29.
Citera
2025-12-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
599 kr i månaden för HingeX. 299 kr för Hinge+. Då ska vi inte ens tala om att köpa boosts och rosor. Utvecklingen är absurd och lär ju inte bli bättre med tiden.

Jag lägger hellre pengar på något annat och raggar i vardagen.

Ja träffa någon i vardagen hade jag också föredragit och känts mer naturligt. Men jag var nog inte tillräckligt framåt för det och går nästan aldrig på krogen så för mig funkade nätdejting bra i stället.
Citera
2025-12-29, 15:12
Medlem
Fick 150 likes under ett dygn men man kunde bara se några så dum som jag var betalade jag för att kunna se alla. Nu känns det liknande Tinder. Ett överflöd av män som ser bra ut och jag har svårt att välja vem/vilka jag ska prata med. Jag vill inte prata med för många för det känns urvattnat.
Citera
2026-01-03, 13:53
Medlem
Lilliehorns avatar
Någon fler kille som också upplevt att det varit extra dött på Hinge under jul och nyår?
Citera
2026-01-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Fick 150 likes under ett dygn men man kunde bara se några så dum som jag var betalade jag för att kunna se alla. Nu känns det liknande Tinder. Ett överflöd av män som ser bra ut och jag har svårt att välja vem/vilka jag ska prata med. Jag vill inte prata med för många för det känns urvattnat.

Och 85% av männen är inte ens intresserade av dig utan har bara masslajkat.

Måste kännas hopplöst.. frågan är vad som är värst. Att lajka 1000 och bara 1 svarar. Eller att bli lajkad av 1000 där 85% knappt läst ens profil och ens har ett genuint intresse?
Citera
2026-01-03, 22:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Någon fler kille som också upplevt att det varit extra dött på Hinge under jul och nyår?
Någon enstaka ny matchning men för mig har det varit nästan helt dött i c:a två månader. Rullade på fint i augusti, september och oktober så tog en abrupt vändning.
Citera
2026-01-04, 12:19
Medlem
Citat:

Prova byta en bild eller text på en prompt då ökar din exponering.

Är inget proffs men tänk på att du kan lägga till text till alla bilder också vilket ger dig nio prompts istället för tre.
Citera
2026-01-08, 00:24
Medlem
Citat:

Helt med dig!!! jag har alltid mycket matchningar på både tinder å hinge. Men sen kanske 20e december har det varit extra dåligt? då ska ändå den senast söndagen nu varit den mest aktiva dagen på året på dejtingappar enligt någon tidning jag såg.

Tror dom gör det svårare under vissa perioder
Citera
2026-01-08, 00:29
Medlem
mitt enda nyårslöfte är också att ta en 6 månaders paus från apparna för det påverkar mig inte alltid positivt med skiten å roligare att hitta en person i verkliga livet som man gjorde förr. Då sticker man också ut lite istället för å vara en på miljonen. Ett tips
Citera
2026-01-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
mitt enda nyårslöfte är också att ta en 6 månaders paus från apparna för det påverkar mig inte alltid positivt med skiten å roligare att hitta en person i verkliga livet som man gjorde förr. Då sticker man också ut lite istället för å vara en på miljonen. Ett tips
Men du säger ju själv att du får ligga på apparna.
Citera
2026-01-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Men du säger ju själv att du får ligga på apparna.

absolut men det är inte där man hittar någon vettig tjej. Iallafall inte jag, i verkligheten blir det mer på samma villkor hos båda parter också å ett genuinare intresse utan spel å annat
Citera
2026-01-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
absolut men det är inte där man hittar någon vettig tjej. Iallafall inte jag, i verkligheten blir det mer på samma villkor hos båda parter också å ett genuinare intresse utan spel å annat
Så av alla tusentals tjejer på Hinge så är ingen vettig? Det måste ju finnas nån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in