2024-08-13, 09:19
Medlem
Enligt en lokal FB-grupp bor en person på St. Persgatan 24 som säger "jag bor granne med BO" så varsågoda alla spårhundar att börja spåra där så slipper vi hitta folk från halva sverige som inte ens passar in i BO-profilen.
Citera
2024-08-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpsmekaren
Enligt en lokal FB-grupp bor en person på St. Persgatan 24 som säger "jag bor granne med BO" så varsågoda alla spårhundar att börja spåra där så slipper vi hitta folk från halva sverige som inte ens passar in i BO-profilen.
”Granne” nu för tiden kan ju vara 3 portar bredvid, eller huset mitt emot, huset på andra sidan korsningen, BO behöver ju inte bo just i porten ”st persgatan 24” för att vara ”granne”.
Citera
2024-08-13, 09:31
Medlem
Citat:

Gata 23, finns en 20-åring förekommande på lexbase där en person i lägenheten äger en vit Audi A3 iaf efter en snabb sökning.

Utöver 20-åringen så verkar även den som äger bilen förekoma i FUP.

Väldigt obekräftade uppgifter dock, bara jag som spånar vidare på "granne-spåret" samt att det ser ut som en vit eller silvrig A3 som står innan avspärrningarna på brottsplatsen.
Citera
2024-08-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelkungen125
”Granne” nu för tiden kan ju vara 3 portar bredvid, eller huset mitt emot, huset på andra sidan korsningen, BO behöver ju inte bo just i porten ”st persgatan 24” för att vara ”granne”.

Men det är ff bättre det än att folk far iväg och hittar ngn jubelidiot från Sollentuna eller "klocket". Jag återger vad som postats och sen får väl de som känner sig manade att leta...
Citera
2024-08-13, 09:32
Medlem
Vad heter Edvin i efternamn?
Citera
2024-08-13, 09:32
Medlem
Citat:

Person som påstår vara granne har lagt en kommentar i ”Norrköping”

Ingen på adressen äger en Audi A3
Citera
2024-08-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Viktigare frågan är dock om raparen var bokad till Augustifesten senare i veckan ??

BO runt 20 år och två gripna är fortsatt de två viktigaste uppgifterna enligt lokalradion enligt deras morgonsammanfattning.
Ingen fastställd gängkoppling enligt polisens talesperson så ev ”felskjutning ” igen ?

https://sverigesradio.se/play/artikel/8730977

Nej det var han inte, men han bor i Norrköping.
Citera
2024-08-13, 10:30
Medlem
Mannen dog efter skjutning enligt uppgifter till aftonhoran.
Citera
2024-08-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullangero
BO är en Edv*n från Klocket (Zigenare) RIP

Hörde också att de zigenare
Citera
2024-08-13, 11:34
Medlem
Ed*in Murina

*=W
Citera
2024-08-13, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 162krigare
Ed*in Murina

*=W

Detta namn bor tillsammans med sina, vad jag antar är, föräldrar och syskon. Herrn i huset äger en
Audi A3 Sportback 1.6 TDI NZN*** Silver Halvkombi.
Citera
2024-08-13, 12:04
Medlem
Kanske har missat om detta nämnts tidigare, men han var väl inne i lägenheten som blev beskjuten för några månader sedan? Det som de var rättegång om ganska nyligen.

Har för mig att hans namn var med i förhören i den fup:en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in