Detta var ju spännande, polishelikoptern var uppe och snurrade över staden under kvällen igår innan de landande på Norrköpings flygplats ett tag, var uppe och snurrade igen innan de åkte hemåt Stockholm.
Det har varit ganska lugnt i Norrköping de senaste veckorna vad jag vet förutom enstaka bilbränder och jag kunde inte höra mig för/se något i media som föranledde att de skulle vara uppe och snurra igår i den omfattning som den var.
Detta är mig veterligen inte första gången som helikoptern snurrar strax innan ett grovt brott sker så man undrar ju lite hur polisen jobbar.
folk säger att det är gab0r0 rapparen?? är de sant? alltså bo
Viktigare frågan är dock om raparen var bokad till Augustifesten senare i veckan ??
BO runt 20 år och två gripna är fortsatt de två viktigaste uppgifterna enligt lokalradion enligt deras morgonsammanfattning.
Ingen fastställd gängkoppling enligt polisens talesperson så ev ”felskjutning ” igen ?
Viktigare frågan är dock om raparen var bokad till Augustifesten senare i veckan ??
BO runt 20 år och två gripna är fortsatt de två viktigaste uppgifterna enligt lokalradion enligt deras morgonsammanfattning.
Ingen fastställd gängkoppling enligt polisens talesperson så ev ”felskjutning ” igen ?
Det står en silver eller vit (svårt att avgöra) Audi A3 innanför avspärrningarna på en del bilder. Verkar snabbt ha forslats därifrån.
Kan det ha varit BOs färdmedel?
Ja bör varit de eller gm som kom i den bilen men flydde på annat sätt, lär ha något med fallet att göra iaf då dom knappast bara tar en bil som va parkerad inom avspärrningarna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!