2024-09-01, 20:07
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Ja, har träffat hur många som helst. Och har flera muslimska vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Det finns inga levande bra muslimer. Kolla på varje västland och se hur de förstör allting precis som judarna planerade.

Nu blir jag helt förvirrad...
Citera
2024-09-01, 20:27
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Nu blir jag helt förvirrad...

Jag har träffat flera. Ergo: de finns.

Snuskfittan har inte träffat tillräckligt många muslimer, och vet således inte att de finns.

Klart som korvspad.
Citera
2024-09-04, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Haha, nej, jag har känt muslimer i omgångar (bosniska) och dessa är vettiga men de hatar verkligen homsexuella, de gillar att lura till sig bidrag från sverige, de skrattar åt sverige.
de (bosnier) blåser sverige utav bara helvete, jag vet en som dog i covid 2021 men karln dog i bosnien och ligger begravd där, men hans son i sverige tar ännu emot pensionen för denna. sverige är världsbäst på bli blåsta
Citera
2024-09-04, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
de (bosnier) blåser sverige utav bara helvete, jag vet en som dog i covid 2021 men karln dog i bosnien och ligger begravd där, men hans son i sverige tar ännu emot pensionen för denna. sverige är världsbäst på bli blåsta

Källa eller är det bara något du hittar på.
Citera
2024-09-04, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Källa eller är det bara något du hittar på.

jag visste denna kommentar skulle komma. Det är inte ovanligt alls, här har du ett fall som är ovanligt då det var svensk/norsk https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/abLLMA/nya-uppgifter-om-kvinna-som-hittades-i-frysbox
Citera
2024-09-04, 16:20
Avslutad
Citat:
jag visste denna kommentar skulle komma. Det är inte ovanligt alls, här har du ett fall som är ovanligt då det var svensk/norsk https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/abLLMA/nya-uppgifter-om-kvinna-som-hittades-i-frysbox

frågade efter bevis på den första medan du linkar

Du verkar inte ha bevis på den första så svårt att veta att den är sann medan du linkar något helt irrelevant där det inte står att han är en bosnier varken den första eller den andra. Jag googlade och kunde inte finna något bevis.
Citera
2024-09-07, 08:22
Medlem
noll.con.trolls avatar
Jag blev helt såld på Islam /muslimsk kultur efter att ha umgåtts tätt med muslimer runt 2005. De var så välkomnande och trevliga, trots att de levde som flyktingar och hade sina egna bekymmer. Vi firade ramadan osv osv.. på den tiden såg jag ut som en punkare (fast värre). Ingen dömde eller särbehandlade mig.

Erfarenheten var så positivt att det tog mig ända fram till dags dato i princip - efter att hela samhället har blivit sönderbombat osv osv - att erkänna för mig själv att islam är en destruktiv och fundamentalistisk religion.

Skäms nästan för att säga det, men det var inte förrän jag började umgås med nazister som jag tvingades se sanningen i vitögat och inse att muslimer kanske inte är rakt igenom jättesnälla.

Nu är det ju en mycket stor folkgrupp vi pratar om, men mitt i allt det vidriga vill jag ändå påminna om att det finns miljoner vanliga, fredliga muslimer som lever i harmoni med sin omgivning utan att vara varken hjärntvättade eller terrorsympatisörer. Och de skulle gladeligen öppna upp sitt hem åt dig i en vecka eller två, ge dig mat och husrum utan att ställa en endaste fråga.

Jag uppskattade också hur de muslimer jag träffade disciplinerade sina barn. Visst fick de en och annan toffla i arslet, men samtidigt var vuxennärvaron så stark att det var tydligt att alla i rummet var så fokuserade på att fånga upp barnets känslor och förklara varför de just fått smisk med en adidas-flipflop 🙂 det var riktigt fint att se. Motsatsen till hur vi svenskar ignorerar och skiter i våra barn.
Citera
2024-09-07, 08:29
Medlem
Galejans avatar
Jadå, många gånger. Ett exempel är en iransk kvinna som jag hade en flyktig relation med. Hon var fenomenal. Vacker som en dag, kåt som en livstidsfånge och sög kuk med sådan inlevelse att man trodde att sperma ingick i kostcirkeln. Hon var muslim. Det var aldrig ett problem. Det var ett fantastiskt möte mellan kulturer som berikade oss båda.
Citera
2024-09-07, 15:29
Avslutad
Citat:

Vart är källan.
Citera
2024-09-22, 20:21
Medlem
Sasha08s avatar
I Dubai, i Sverige finns det inga vettiga mussar
Citera
2024-10-02, 10:48
Medlem
Ebba.Bush.Snors avatar
Jag satt utanför Hemköp en gång och väntade på tjejen som var inne o handlade. En kvinna i slöja kom fram och gav mig en tjuga, tror hon trodde jag var hemlös. Visst finns det bättre behövande men man blir ju aldrig arg över gratis pengar.
Citera
2025-04-19, 09:37
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Jag har vid mycket få tillfällen träffat vänliga personer från Mellanöstern. Men dessa har inte varit muslimer.

Överlag, har jag aldrig någonsin träffat vänliga och bra muslimer. Sysslat med bedrägerier, trakasserier och massa annat.

Jag träffade en gång en muslim. Det var gränsfall en ''granne'' till mig. Han bodde tvärs över gatan. Vänlig i början. Talade ren svenska. Verkade intelligent och det kanske han var också. Men mer och mer i tiden, började han skryta om hur mycket han tjänar i månaden, samtidigt som han kontrade med: ''Jag skryter inte. Utan jag försöker inspirera andra.''. Samtidigt som han uppvisade omgångar med sin häftiga humör. Kort stubin. Empatilös. Kallade andra för konstiga.

Kontakten avslutades. Vi blev aldrig kompisar. Jag hade kunnat bli det, men la märke till hans absurda beteende och klippte bandet.

Har ni träffat bra muslimer någon gång? Eller har kompisar som är muslimer?

Nej på båda frågorna. Att ha muslimska "vänner" är som att umgås med skallerormar. Ett omöjligt uppdrag. De hugger dig förr eller senare.

Här kan ni läsa något som publicerades idag. Bara som ett litet snacks att bita i.

"Convert or get hurt: How Islamist gangs are terrorising staff in high-security prisons and forcing non-Muslim inmates to join their ranks for 'protection' as the authorities lose control"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-14626675/Islamist-gangs-terrorising-staff-high-security-prisons-forcing-non-Muslim-inmates-join.html
Senast redigerad av Rotebro-Retard 2025-04-19 kl. 09:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in