2024-08-10, 22:54
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
De kommer finnas kvar men intresset för att "befria Ukraina från nazister" verkar vara på väg mot en rejäl dipp.

"De kommer finnas kvar med vapen, kärnvapen och ett stort jävla hat" trevlig situation.

Trodde vi hade lärt oss något efter Jugoslavien.
Citera
2024-08-10, 22:57
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
"De kommer finnas kvar med vapen, kärnvapen och ett stort jävla hat" trevlig situation.

Haha Jasså, är det det du tror. Det lär nog inte ske.
Citera
2024-08-10, 22:58
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Om de känner sig kränkta så får vi helt enkelt förklara det där med orsak och verkan och att all eventuell "ledsen i ögat" de lider av kan härledas till deras egna val och medberoende.

Eller ska vi köra en Eliasson och fråga oss "vad de här grabbarna har varit med om" för att de gjorde så pissusla livsval?
Citera
2024-08-10, 23:01
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Om de känner sig kränkta så får vi helt enkelt förklara det där med orsak och verkan och att all eventuell "ledsen i ögat" de lider av kan härledas till deras egna val och medberoende.

Eller ska vi köra en Eliasson och fråga oss "vad de här grabbarna har varit med om" för att de gjorde så pissusla livsval?

En patetisk ryss som är ledsen i ögat med kärnvapen har fortfarande kärnvapen.

Som sagt det är utrota dom helt 100%totalt. Eller erkänna en dialog.
Citera
2024-08-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Ja, fast jag tror inte att de kommer föra nåt krig särskilt länge till.

Dessutom tror jag de flesta ryssar är krigströtta.

Vem menar du är jänkare och vem är tysk i den här konflikten? Och vem är sovjet?
Han menar att det vore mycket osäkert om kärnvapen sprids för vinden om ingen central ledning, korrupt eller ej, kan hålla koll på sitt material.
Citera
2024-08-10, 23:05
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baeddsoffa
Han menar att det vore mycket osäkert om kärnvapen sprids för vinden om ingen central ledning, korrupt eller ej, kan hålla koll på sitt material.

Gjorde han? Det var inte min uppfattning. Anyways, tror inte vi behöver oroa oss för det heller.
Citera
2024-08-10, 23:09
Medlem
Citat:
Gjorde han? Det var inte min uppfattning. Anyways, tror inte vi behöver oroa oss för det heller.
Det är klart att vi behöver oroa oss för det även om det kanske inte är det mest akuta.

Om Ryssland splittras och i tumultet försvinner fem (fast realistiskt sett: alla) kärnvapenrobotar och hamnar i händerna på föräldralösa, barnlösa, misslyckade och depraverade pro-Putin gänget, vad hindrar dem från att innan de sveper en vodka och skjuter skallen av sig, att skicka iväg en missil till vart och en av europas huvudstäder? Zero fucks given.
Citera
2024-08-10, 23:10
Medlem
zobras avatar
Citat:

Inte oroa oss för kärnvapen riktade mot storstäder i Europa? Är du korkad?

Förstår du ens innebörden om du har fel?
Citera
2024-08-10, 23:17
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baeddsoffa
Det är klart att vi behöver oroa oss för det även om det kanske inte är det mest akuta.

Om Ryssland splittras och i tumultet försvinner fem (fast realistiskt sett: alla) kärnvapenrobotar och hamnar i händerna på föräldralösa, barnlösa, misslyckade och depraverade pro-Putin gänget, vad hindrar dem från att innan de sveper en vodka och skjuter skallen av sig, att skicka iväg en missil till vart och en av europas huvudstäder? Zero fucks given.

Jag tror atomvapnen är det första som skulle säkras/beslagtas av usa/Nato vid en rysk kalops.
Misstänker att de har stenkoll på var de finns. Men en minimal möjlighet finns säkert.
Citera
2024-08-10, 23:18
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Inte oroa oss för kärnvapen riktade mot storstäder i Europa? Är du korkad?

Förstår du ens innebörden om du har fel?

Se mitt svar ovan. Lägg även märke till hur jag inte kommer med en massa tillmälen och påhopp på eder person.
Citera
2024-08-10, 23:19
Medlem
Citat:
Jag tror atomvapnen är det första som skulle säkras/beslagtas av usa/Nato vid en rysk kalops.
Misstänker att de har stenkoll på var de finns. Men en minimal möjlighet finns säkert.
Om jag inte missminner har Ryssland tusentals kärnvapen. Det räcker med 1 i handen på en galning för att orsaka förödelse.

Det är dock bortom nåt jag kan kontrollera så jag kommer inte tänka på det.
Citera
2024-08-10, 23:20
Medlem
zobras avatar
Citat:

Jag tror inte du förstår innebörden av en kollaps.

Säkrade USA/NATO kärnvapen när USSR kollapsade? NEJ
Och dom kommer inte göra det den här gången heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in