2024-08-10, 18:32
Medlem
Såg att det var pådrag av både polis och ambulans vid en lägenhet på Styckåsgatan i Arvika i torsdags 8/8. Var ute med min hund långt senare på kvällen och då var polisen fortfarande kvar o senare kom även likbilen. Fått höra nu att grannar blivit förhörda o tydligen gäller det en äldre kvinna. Hörde folk på stan prata om detta o att dom misstänkte att hennes ex var inblandat. Nån som vet något mer om vad som hänt kvinnan? Är det ännu ett misstänkt mord?? 😳 Inte sett något om det i media heller vilket jag tycker känns konstigt
Citera
2024-08-10, 18:37
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejjjjjjjjjjj
Såg att det var pådrag av både polis och ambulans vid en lägenhet på Styckåsgatan i Arvika i torsdags 8/8. Var ute med min hund långt senare på kvällen och då var polisen fortfarande kvar o senare kom även likbilen. Fått höra nu att grannar blivit förhörda o tydligen gäller det en äldre kvinna. Hörde folk på stan prata om detta o att dom misstänkte att hennes ex var inblandat. Nån som vet något mer om vad som hänt kvinnan? Är det ännu ett misstänkt mord?? 😳 Inte sett något om det i media heller vilket jag tycker känns konstigt
Gäller nog denna: (FB) Misstänkt mord på 34 årig kvinna i Arvika (2024-08-08)
Om inte, så hör denna tråd hemma i: (FB) "Jag såg en polis" – Tråden om aktuella utryckningar och andra polisinsatser

Edit: såg nu att du skrev "Är det ännu ett misstänkt mord??"
Citera
2024-08-10, 18:51
Medlem
Ja precis, detta gäller ytterligare ett fall på en annan adress
Citera
2024-08-10, 21:46
Medlem
Citat:
Vart på Styckåsgatan?
Citera
2024-08-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymusmesweden
Vart på Styckåsgatan?

25 tror jag
Citera
2024-08-10, 22:36
Medlem
Citat:
25 tror jag
Såg att de fanns en 57 årig kvinna på adressen som registrerats som avliden den dagen, B*rgitta Sk*g?
* = i, o
Citera
2024-08-10, 23:09
Medlem
Kan de vara hon ?
https://www.facebook.com/gittan.skog
Citera
2024-08-10, 23:20
Medlem
Citat:
Kan de vara hon ?
https://www.facebook.com/gittan.skog

Verkar så, födelsedatumet stämmer
Citera
2024-08-11, 00:12
Medlem
Låter som ett självmord. Medierna rapporterar inte om sådana, samtidigt som polisen måste komma på plats och utreda eventuellt inblandning av utomstående. I detta fall har man inte gått ut med något varför det väl inte pekar på ett brott.
Citera
2024-08-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Låter som ett självmord. Medierna rapporterar inte om sådana, samtidigt som polisen måste komma på plats och utreda eventuellt inblandning av utomstående. I detta fall har man inte gått ut med något varför det väl inte pekar på ett brott.

Hade jag trott de så hade jag inte lagt upp detta, jag är mer intresserad av varför folk misstänker att exet är inblandat
Citera
2024-08-11, 09:23
Medlem
Citat:
Hade jag trott de så hade jag inte lagt upp detta, jag är mer intresserad av varför folk misstänker att exet är inblandat
Vem är exet någon som vet ? 😳
Citera
2024-08-11, 18:07
Medlem
Citat:
Vem är exet någon som vet ? 😳

Enligt en källa ska exet heta O*d H*ug*r och han verkar ha en historia av våld både mot henne o andra 😳
*d,a,e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in