• 1
  • 2
2006-08-17, 12:31
Medlem
jag har beställt frön från smartbar.nu för ca 3 dagar sen men har inte fått nått svar:S nån annan här som har beställt där ifrån nån gång som kan säga hur lång tid det tog?
Citera
2006-08-17, 12:40
Bannlyst
E det hbw frön, melonkärnor, daturafrön, äppelkastanjer, eller va e de för frö du beställt?

Ang beställningen brukar jag lägga en beställning typ måndag, får bekräftelse på ordern på typ någon timme, får ett nytt mail dagen där på att han nu har plockat ihop grejerna och har det färdigt för leverans, komplett med klockslag och allt så att man automatiskt ska fatta om man har beställningen för uthämtning dagen efter, eller dagen därpå som värst.

Tror inte du behöver vara orolig, jag har beställt därifrån både det ena och det andra med det fjärde, hehe, och aldrig haft några problem. Inte ett enda, och sen är ägaren jävligt trevlig också.

Tror f.ö att den här tråden skulle glänsa ännu mer i antingen "hallucinogener" eller "övriga knarksorter" :P delarna av forumet

Eller kanske inte? Det kanske var små CB frön du beställde?

Fattade ju inte jag.

jaja..

/SS
Citera
2006-08-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
E det hbw frön, melonkärnor, daturafrön, äppelkastanjer, eller va e de för frö du beställt?

Ang beställningen brukar jag lägga en beställning typ måndag, får bekräftelse på ordern på typ någon timme, får ett nytt mail dagen där på att han nu har plockat ihop grejerna och har det färdigt för leverans, komplett med klockslag och allt så att man automatiskt ska fatta om man har beställningen för uthämtning dagen efter, eller dagen därpå som värst.

Tror inte du behöver vara orolig, jag har beställt därifrån både det ena och det andra med det fjärde, hehe, och aldrig haft några problem. Inte ett enda, och sen är ägaren jävligt trevlig också.

Tror f.ö att den här tråden skulle glänsa ännu mer i antingen "hallucinogener" eller "övriga knarksorter" :P delarna av forumet

Eller kanske inte? Det kanske var små CB frön du beställde?

Fattade ju inte jag.

jaja..

/SS

okej.. jag beställde CB frön
Men det enda jag har fått tillbaka är bekräftelsen på ordern, inget annat:S?
Citera
2006-08-17, 12:48
Bannlyst
Chilla tills ikväll så ska du se att det löser sej, ring honom annars, finns ett nr där på sidan.

/SS
Citera
2006-08-17, 13:09
Medlem
Citat:
Chilla tills ikväll så ska du se att det löser sej, ring honom annars, finns ett nr där på sidan.

/SS

okej, tack
Citera
2006-08-17, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av when
okej, tack

Np kompis, välkommen hit och förresten, testa lite hbw eller salvia nästa gång du beställer därifrån

/SS
Citera
2006-08-17, 13:14
Medlem
Citat:
Np kompis, välkommen hit och förresten, testa lite hbw eller salvia nästa gång du beställer därifrån

/SS

ookej, det ska jag göra;D
Citera
2006-08-17, 13:45
Medlem
Alla dom gångerna jag har beställt därifrån så har jag fått det 2 dagar efter jag skickat beställningen, allt har gått snabbt och smidigt.

Föresten så kan man inte beställa salvia därifrån längre, då det blev narkotikaklassat i våras.
Citera
2006-08-17, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Getskägg
Alla dom gångerna jag har beställt därifrån så har jag fått det 2 dagar efter jag skickat beställningen, allt har gått snabbt och smidigt.

Föresten så kan man inte beställa salvia därifrån längre, då det blev narkotikaklassat i våras.

Det blev aldrig av att det blev klassat som hälsofarligt, som det var tänkt. Något gjorde att den processen åtminstone ligger på is just nu fick jag förklarat för mej av ägaren till shoppen, och att det var därför han och en del andra shopar sålde salvia även efter det skulle ha blivit "klassat"
Citera
2006-08-17, 19:06
Medlem
gurkan7s avatar
Har dom lagret i sverige?
Citera
2006-08-17, 19:30
Bannlyst
Jepp.
Citera
2006-08-17, 19:40
Medlem
gurkan7s avatar
Funderar på att beställa ifrån denna sida. Första ggången jag testar lagliga droger och jag undrar vad som funkar bäst?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in