Citat:
Ursprungligen postat av
Sergej.Lavrov
Var går gränsen för detta vansinne i vårt land? Hur länge ska terrorister få bete sig med palestinavänstern som ursäkt?
Vad tycker ni om detta?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/goteborgs-moske-holl-bon-for-avliden-hamasledare-har-motts-av-kritik
Under en fredagsbön i Göteborgs moské hölls en bön för den dödade Hamasledaren Ismail Haniyeh.
Initiativet togs av imamen och handlar inte om moskéns officiella ståndpunkt, enligt moskén. Nu ser myndigheten för stöd till trossamfund över händelsen.
I fredags hölls begravningsceremonin för den politiska ledaren för terrorklassade Hamas, Ismail Haniyeh, i Qatar.
Vänta, är det en imam som bedriver terrorpropaganda? Hmm, var har jag hört det förut? Hmm, ja just det, på de ”religiösa” ”heliga” platserna.
Ett land som inte är patogent skulle arrestera vederbörande, låsa in och slänga bort nyckeln om han (för här VET vi att det är en ”man”) verkligen framställt terrororganisationen Hamas i positiva ordalag.
Men det kommer inte att ske. Jag hoppas jag har fel. Men, det har jag inte. 🤷🏼♂️