2025-06-11, 11:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag vet inte om dom verkligen hittade några spår av döda i Pentagon.
Och gjorde dom det kan dom givetvis vara planterade i efterhand.

Detsamma gäller flygplansdelarna.

Bilderna på brända lik ger inte ens en ledtråd? Det kanske var AI-genererade bilder i din fantasivärld?

Det är rätt obegripligt att du orkar tramsa så mycket så du till och med motbevisar dina egna påståenden utan att du lär dig någonting alls på vägen. Jag tror helt enkelt inte på det - det är därför jag skriver att du tramsar men jag kanske borde skriva trollar, annars är det ju bara sorgligt.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-11 kl. 11:05.
Citera
2025-06-11, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Bilderna på brända lik ger inte ens en ledtråd? Det kanske var AI-genererade bilder i din fantasivärld?

Det är rätt obegripligt att du orkar tramsa så mycket så du till och med motbevisar dina egna påståenden utan att du lär dig någonting alls på vägen. Jag tror helt enkelt inte på det - det är därför jag skriver att du tramsar men jag kanske borde skriva trollar, annars är det ju bara sorgligt.
Om det var en false flag var den givetvis välplanerad.
Citera
2025-06-11, 11:22
Medlem
DonaldBidens avatar
Väldigt stor byggnad som är designad för att enkelt kunna identifieras från luften? Dessutom precis bredvid flygplatsen.

Är ungefär som att landa ett plan, fast det gör inget om du misslyckas så det allra mesta av svårigheten försvinner.
Senast redigerad av DonaldBiden 2025-06-11 kl. 11:31.
Citera
2025-06-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja, absolut, varför skulle det inte se ut som det gör om det var en Boeing som smällt inn där…?

Själva hålets storlek stämmer väl med diametern på flygplanskroppen.
Det är tydliga islagsmärken och demoleringar av byggnadens fasad och struktur på samma ställen där motorerna måste ha befunnit sig vad gäller måtten. Alltså tydliga skador i riktning utifrån och in i fasaden efter båda motorerna, hur skulle en missil ha fixat detta…?
Det blev dessutom tydliga skador/märken utåt sidorna på fasaden från det primära hålet, som stämmer exakt med vingarna på en sådan Boeing.
Jag tycker nog inte att det ser så självklart ut att ett flygplan kört in här.
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200031.html
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200032.html
Citera
2025-06-11, 12:53
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantpullarn
Det där är utgångshålet.
Citera
2025-06-11, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tantpullarn
Detta är hålet som Snake menar att planets landningsställ gjorde.

Motorerna som är i det närmaste att räkna som kanonkulor i sammanhanget gjorde däremot inga hål...
Citera
2025-06-11, 13:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Detta är hålet som Snake menar att planets landningsställ gjorde.

Motorerna som är i det närmaste att räkna som kanonkulor i sammanhanget gjorde däremot inga hål...

Varför ljuger du? Jag har flera gånger -alldeles nyligen - skrivit till dig att det där utgångshålet orsakades av främst delar av motorer och landningsställ. Vidare har jag länkat en bild där delar av ena motorn syns ligga strax utanför det där utgångshålet samt beskrivit att landningsställen (det fanns 3) - precis som motorn - var gjorda av bland annat höghållfast stål och titaniumlegeringar.

Det är förstås din ensak om du tycker det är kul att trolla och påstå att det där är ingångshålet eller att det orsakades av flygplanskroppen - det är dock knappast ok att du blåljuger om andra forumanvändare.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-11 kl. 13:30.
Citera
2025-06-11, 13:34
Bannlyst
Citat:
Varför ljuger du? Jag har flera gånger -alldeles nyligen - skrivit till dig att det där utgångshålet orsakades av främst delar av motorer och landningsställ. Vidare har jag länkat en bild där delar av ena motorn syns ligga strax utanför det där utgångshålet samt beskrivit att landningsställen (det fanns 3) - precis som motorn - var gjorda av bland annat höghållfast stål och titaniumlegeringar.
Ja det låter ju trovärdigt att landningsställ och motorer liksom samlades ihop mot mitten och gjorde detta nästan perfekt runda hål i muren.

Särskilt som pelarna precis BAKOM hålet var intakta...
Citera
2025-06-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det där är utgångshålet.
Det låter rimligare förstås!
Citera
2025-06-11, 13:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det låter ju trovärdigt att landningsställ och motorer liksom samlades ihop mot mitten och gjorde detta nästan perfekt runda hål i muren.

Särskilt som pelarna precis BAKOM hålet var intakta...

Landningsställen under vingarna sitter strax intill motorerna så att en motor och ett landningsställ följts åt i samma riktning är inte underligt alls. Noslandningsstället är en avsevärt lättare konstruktion (noslandningsställ 400-500 kg, vinglandningsställ 800-1000 kg styck).
Citera
2025-06-11, 14:01
Bannlyst
Citat:
Landningsställen under vingarna sitter strax intill motorerna så att en motor och ett landningsställ följts åt i samma riktning är inte underligt alls. Noslandningsstället är en avsevärt lättare konstruktion (noslandningsställ 400-500 kg, vinglandningsställ 800-1000 kg styck).
Personligen tycker jag det är konstigt att dom centreras och gör ett nästan perfekt runt hål rakt framför nosen på planet.
Citera
2025-06-11, 14:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Personligen tycker jag det är konstigt att dom centreras och gör ett nästan perfekt runt hål rakt framför nosen på planet.

Planet träffade Pentagon i nästan45 graders vinkel - motorn och landningsstället på höger sida träffade alltså byggnaden väldigt kort efter nosen, som bör ha trasats sönder tillsammans med flygkroppen avsevärt snabbare och alltså inte fortsatt fram till utgångshålet. Motor och landningsställ sitter dessutom väldigt nära flygplanskroppen - inte långt ute på vingarna. Så ditt påstående om "framför nosen" kan vi bortse ifrån.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-11 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in