• 2
  • 3
2024-08-05, 14:07
Medlem
Ser väldigt gott ut eller
Citera
2024-08-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
De har bra käk på brogrillen.

Sofies grill i Abrahamsberg har dock Stockholms bästa rullar i min mening. De köper hantverkskorv från slaktaren/charken en liten bit bort. Magi.

Dom har väl flyttat över till Bro Centrum idag ?
När dom låg på rätt sida om landsvägen var det väl OK, men jag åker sällan eller aldrig in
i rebellkontrollerade områden. Inte värt för en jävla tunnbrödrulle
Citera
2024-08-05, 15:21
Medlem
Majasmokers avatar
Är inte heller nån rulleexpert men undvik den som är på Sibylla Tumba-grillen på väg 258. Trist som fan & dessutom tror jag korven kan ha varit början till sur men det kan ju ha varit en för mig ny korvsort (vad nu det skulle ha varit hos en Sibylla?). Polarn som bor just i Bro säger att man ska testa Brogrillen just för rullarna & att folk med den hobbyn åker långväga dit för att testa. Han var dock nöjd med sin burgare på Tumbagrillen.

Själv tycker jag faktiskt att Biltemas är oerhört prisvärd! 2 korvar & rostad lök & gurkröra eller kräkröra för under 70 spänn är rena kapet! Den fristående grillens, vilken som helst, är inte värd nästan dubbelt så mycket även om jag förstår att de måste ta mer än vad Biltema behöver.

Kräkröran dryper väl iofs inte av de små godbitarna men då tar man en macka med kaffe för 65 istället. Desto fler kryp på den.
Citera
2024-08-05, 22:01
Medlem
Vem0ths avatar
Brogrillen är rätt trevlig, ägaren verkar vara en skojjig typ(det är hans dotter som står för tiktokandet). Gigantiska tunnbrödsrullar men väldigt industriell smak, det är inte någon vidare kvalité men prisvärt förhållande till mättnadsgraden.

Hade nog inte ätit där om inte youtubekanalen Matkoma gjorde en video om Brogrillen.
Citera
2024-08-26, 21:00
Medlem
Finns en YouTube video på när en tjej äter deras 3kg tunnbrödsrulle.
Citera
2024-08-27, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Finns en YouTube video på när en tjej äter deras 3kg tunnbrödsrulle.
Där ser man. Är det något du bara hört talas om, eller en video du tittat på? Tänkte att du kanske kan länka, om du anser att den är relevant för tråden.
Citera
2024-08-27, 02:40
Medlem
Här har du.

https://youtu.be/NlqtABB-wxY?si=frRXTIz8FVFFEjju
Citera
2024-08-27, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Här har du.

https://youtu.be/NlqtABB-wxY?si=frRXTIz8FVFFEjju
Är föga intresserad. Tycker bara att man ska länka när man hänvisar till något.

Men måste absolut testa Brogrillen vid tillfälle. Då för en normal tunnbrödsrulle.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in