En tunnbrödsrulle är väl ganska standardiserad? Men vet alltid vad man får för den görs likadant överallt. Det är på ett sätt fördelaktigt. Men att åka långväggars för pröva en tunnbrödsrulle låter onödigt.
Ska vara en av stans bättre ställen. Är det värt att köra ut till Bro för att prova en rulle? Någon som vart där?
Bor du nära och Bro, då kan det vara värt att åka dit. Annars så är det ju bara att gå till närmaste korvmoj och visa dom filmen, dom kommer förmodligen att göra den lika bra.
Det är möjligt. Är dåligt insatt i tunnbrödrullesvärlden.
"Tunnbrödrullens vänner" och tidningen "Allt om mat" utsåg 2022 "Sofies Grill" i Bromma som nummer fyra i Sverige på att göra tunnbrödsrullar såg jag när jag sökte på det. Ett mycket gott resultat!
Senast redigerad av brakfesten009 2024-08-04 kl. 16:54.
"Tunnbrödrullens vänner" och tidningen "Allt om mat" utsåg 2022 "Sofies Grill" i Bromma som nummer fyra i Sverige på att göra tunnbrödsrullar såg jag när jag sökte på det. Ett mycket gott resultat!
Nä, det är inte så pjåkigt alls. Vål värt ett besök om man har vägarna förbi.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!