Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
Soso är SIS hems placerad 6-7 mån till, hon blir 21 & släpps ut.
Men hon var inte på SIS vid förchatten/mordchatten eller efterchatten.
Hon var på resa hem till Göteborg & hade fri tillgång till mobil.
Jag tycker verkligen inte att hon ser ut som 20-21 mer som de andra ca 15 år ( gissar förövrigt på att hon är afghan, men vem vet). En post från 2023 ser hon ut att var 13 år typ. Är det att hon har 04 i sin TT namn som får dig och tro eller annat?
Citat:
Ursprungligen postat av
dr.krankenhot
Inte så troligt om man är i socialens händer, bör ha uppmärksammats tidigare isåfall. Om hon nu lider av en allvarlig psykisk störning och det INTE uppmärksammats av social, skola, vården etc är det helt jävla galet.
Det var jag som skrev att jag fick "bipolär-vibbar" efter att ha läst M's LVU dom.
Det verkar kunna hända då de SJÄLVA har misstänkt nåt psykiskt eller om det stod funktionsnedsättning, men att utredning ej gjorts. Så nåt har de ju märkt på henne utöver att vara en "strulig" tonåring som blivit utsatt i hemmet.
Tänker även på 16-åringen som högg sin polare med en yxa som ingen visste att han var psykisk sjuk. ( Hade dock ej kontakt med soc)
Både R och M är ju aktiva i klippen men nånstans i det sjuka märker man att R kan känna nånting. Ja det är hon som sitter på E, slår, hotar och börjar med spottandet. M känns inte som hon känner nåt. Hon repeterar det R säger om att älska E. R säger "jag håller på börja gråta..." nånstans lååååååångt in finns en liten människa. Jag får NOLL sådana känslor från M. Hon vill hugga och hon vill hugga nu och letar efter en anledning.
Har någon sett nån vänlig kommentar/emoji till E, R , S , M*y* eller annan på TT från M? Tänk på hur viktigt det är med sånt för tjejer i deras ålder. Det är lite hmmm för min del. Jag kan förstås ha missat eller hon kanske har ett annat konto också samt kanske överanalyserar.