2026-02-12, 08:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Jag har inte alls skrivit det du påstår. Jag har blivit avsugen på nudistbad (på avskild plats utan ett enda barn någonstans på stranden) hur fan ska det ha gått till om jag inte haft stånd?

Jag har dock aldrig gått omkring med stånd på någon jvla strand över huvud taget.

Har heller inte skrivit att det förekommer sex på alla nudiststränder, utan tvärtom att man får se till att vara på rätt strand vid rätt tillfälle om man ska ägna sig åt sex.

Vad är syftet med att locka barn till "avsexualiserade naturistcampingar och stränder"? Jag tror vi vet svaret på den frågan ..

Jag vill inte ha barn på sådana platser ALLS.
Att familjer kommer till avsexualiserade stränder och campingar är ju jättebra. Just för att det är avsexualiserat. Det är sunt att få lära sig att kroppar är olika och alla duger som dom är. Detta ser man inte på vanliga stränder. Där är det ofta en tävling i att se tränad och smal ut.
Det är i ditt huvud det blir fel. För att du likställer naket med sex. Du kan inte skilja på dessa två. Och blir kåt så fort du ser något naket. Du behöver hjälp.
Citera
2026-02-12, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Jag antar att många som inte vill besöka nakenbad eller rädda för att visa sig handlar om komplex. Komplex för små bröst, liten snopp, att man är tjock eller tanig, har ärr, är alldeles för hårig eller annat.... Annat som är vanligt?

Hur många på ett nakenbad ser ut som en supermodell?

Hur många män på nakenbad har hår på många ställen? Har en liten snopp? Stor mage?

Hur många kvinnor har små bröst eller ärr efter kejsarsnitt?

Säg att man får kontakt med någon och börjar prata. Medvetandes om att man t.ex. är storväxt och hårig. Gör man då en grej av att andra personen har sina egenheter? Vad tänker man egentligen? Accepterar man att folk faktiskt är annorlunda och det inte är hela världen?
Nej, du gör inte en grej av någonting. Just det som är en av grundpelarna inom naturismen
Citera
2026-02-13, 12:21
Medlem
drunkkidcatholics avatar
Personligen gillar jag nakenbad, inte för själva grejen att vara näck eller visa upp mig för andra, utan för att det är gött att bada utan baddräkt. Sen klär jag på mig nåt. Så det behöver inte vara nån sexgrej, iaf inte för mig.
Citera
2026-02-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunkkidcatholic
Personligen gillar jag nakenbad, inte för själva grejen att vara näck eller visa upp mig för andra, utan för att det är gött att bada utan baddräkt. Sen klär jag på mig nåt. Så det behöver inte vara nån sexgrej, iaf inte för mig.
Njuter du inte av känslan att sola naken?
Citera
2026-02-18, 08:33
Medlem
drunkkidcatholics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Njuter du inte av känslan att sola naken?

Är inte mycket för att sola oavsett med eller utan kläder, är så blek att huden är genomskinlig typ... så blir bränd efter en halv minut
Citera
2026-02-18, 09:42
Medlem
Citat:
Är inte mycket för att sola oavsett med eller utan kläder, är så blek att huden är genomskinlig typ... så blir bränd efter en halv minut
Vad tråkigt, men det finns solkräm. Det är en oerhört skön känsla att låta sol och vind smeka ens nakna kropp
Citera
2026-02-18, 18:42
Medlem
drunkkidcatholics avatar
Citat:
Vad tråkigt, men det finns solkräm. Det är en oerhört skön känsla att låta sol och vind smeka ens nakna kropp

Ja kanske får testa i sommar då. Börjar längta redan! Smithska udden har jag badat naken på förut, härligt men svårt att ta sig dit med alla klippor
Citera
2026-02-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ja kanske får testa i sommar då. Börjar längta redan! Smithska udden har jag badat naken på förut, härligt men svårt att ta sig dit med alla klippor
Har aldrig varit där. Men där ska vara fint
Citera
2026-02-18, 18:52
Medlem
Citat:

Dock betydligt lättare att ta sig till än Amundön, som det är riktigt besvärligt att ta sig till. Söderut har du många betydligt bättre naturistbad.
Citera
2026-02-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Dock betydligt lättare att ta sig till än Amundön, som det är riktigt besvärligt att ta sig till. Söderut har du många betydligt bättre naturistbad.
I Skåne och Halland finns många fina sandstränder
Citera
2026-02-18, 21:51
Medlem
Citat:

Japp, det är precis det som jag menade.
Senast redigerad av Friese 2026-02-18 kl. 22:30.
Citera
2026-02-19, 03:49
Medlem
drunkkidcatholics avatar
Citat:

Ja nu när du säger jag minns jag, har badat naken på en jättefin strand i Falkenberg också. Minns ej längre vad den heter men det var fin sandstrand och vacker natur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in