Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Jaha, nu värnar du plötsligt om barnen... gör du det när du går med ditt stora stånd på stranden och bl a framför barnfamiljer, tycker du?
Du har tydligen gått igenom gamla foruminlägg igen (du har uppenbarligen mycket tid), och javisst, jag har synpunkter på den svenska sexköpslagstiftningen och har diskuterat om den på Flashback, men det har varken med naturism eller barn att göra och blir väldigt off-topic här.
Förövrigt är det nästan inga barn alls på naturistbad, och dom få som är där, har sina föräldrar med sig. Så ni behöver inte oroa er.
Har aldrig gått omkring med stånd på nudistbad och undviker generellt barn som jag tycker är en pest, ännu mer undviker jag dem på nudiststrand.
Hade inte en tanke på dig specifikt när jag skrev senaste postningen. Jag är libertarian och för legalisering av prostitution, det är inte det saken handlar om.
Men det är talande att du kände dig träffad och gick i försvarsställning.
Saken handlar om att naturister tycks ha en mörk agenda som går ut på att sprida lögner om att nudiststränder är avsexualiserade i syfte att locka dit familjer med
BARN.
Min agenda är att få vara naken bland andra vuxna och därför talar jag sanning om att människor är sexuella varelser som inte kan avsexualiseras. På nudiststränder finns det en underliggande sexuell stämning. Ska barnfamiljer tvunget besöka dessa platser med runkgubbar som det inte går att få bukt med, nä jag tycker inte det.
Men du är alltså en av dem som vill locka
BARN till nudistbad?