2026-02-09, 08:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kanske känns naturligt antar jag.
Personligen föredrar jag badbyxor annars så svajar
hängpungen så mycket om jag ska gå på stranden naken.
Vad gör det? Ingen som bryr sig om det
Citera
2026-02-09, 08:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Opraktiskt, det borde du väl ha förstått att jag menar.
Citera
2026-02-09, 09:49
Medlem
machinemans avatar
Citat:
För att sådana som dig drar till sig fel folk till nakenbaden. Sådana som dig ger naturism dåligt rykte. Sådana som dig gör att kvinnor känner sig obekväma.

Damer känner sig oftast bekväma med mig, de tycker om stor kuk på Alfa.

Damer känner sig obekväma med ytterligheter som påflugna runkare och viktigpettrar som ska förbjuda allt (eftersom de själva inte kan få något).
Citera
2026-02-09, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Opraktiskt, det borde du väl ha förstått att jag menar.
Är det opraktiskt att din pung hänger?
Citera
2026-02-09, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Damer känner sig oftast bekväma med mig, de tycker om stor kuk på Alfa.

Damer känner sig obekväma med ytterligheter som påflugna runkare och viktigpettrar som ska förbjuda allt (eftersom de själva inte kan få något).
Jag vet inte vad du tillför denna tråd. Den handlar om nakenbad. Du vill ha det till sex och att du är kvinnans svar på gud.
Så leta upp en tråd för er som måste prata kukstorlek. Tror faktiskt det finns en sådan på Flashback
Citera
2026-02-09, 10:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Återigen gör du dig till språkrör för ett kollektiv, denna gång singelkvinnor som besöker nudiststränder.

Hur vet du vilka ambitioner samtliga dessa singelkvinnor har med sina besök på nudiststränder?

Till min fördel ska sägas att jag är mycket välutrustad, det uppskattas stort av många damer.

Det blir alltmer uppenbart att naturistbad inte är nåt för dig. Du bör mogna ett större antal år innan du besöker ett sådant. Eller kanske aldrig. Många män bör inte alls vara där.

Varför försöker du inte få vara med i porrfilmer istället, om du nu är ute efter offentlig sex? Där kan nog en John Holmes 2 uppskattas. På naturistbad uppskattas det inte.
Citera
2026-02-09, 11:07
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Jag lägger märke till att du försöker värva fler naturister. För kvinnor handlar det egentligen bara om att våga. Men för män är det betydligt mer komplicerat, och många män är direkt olämpliga på naturistbad. Dessutom ligger den här tråden i ganska fel avdelning (Flashback - Sex) för att kunna fånga upp rätt målgrupp.
Citera
2026-02-09, 11:10
Medlem
Chinatowns avatar
Jag antar att många som inte vill besöka nakenbad eller rädda för att visa sig handlar om komplex. Komplex för små bröst, liten snopp, att man är tjock eller tanig, har ärr, är alldeles för hårig eller annat.... Annat som är vanligt?

Hur många på ett nakenbad ser ut som en supermodell?

Hur många män på nakenbad har hår på många ställen? Har en liten snopp? Stor mage?

Hur många kvinnor har små bröst eller ärr efter kejsarsnitt?

Säg att man får kontakt med någon och börjar prata. Medvetandes om att man t.ex. är storväxt och hårig. Gör man då en grej av att andra personen har sina egenheter? Vad tänker man egentligen? Accepterar man att folk faktiskt är annorlunda och det inte är hela världen?
Citera
2026-02-09, 11:16
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Jag antar att många som inte vill besöka nakenbad eller rädda för att visa sig handlar om komplex. Komplex för små bröst, liten snopp, att man är tjock eller tanig, har ärr, är alldeles för hårig eller annat.... Annat som är vanligt?

Många män är rädda för att dom ska få stånd.
Citera
2026-02-09, 11:26
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Jag vet inte vad du tillför denna tråd. Den handlar om nakenbad. Du vill ha det till sex och att du är kvinnans svar på gud.
Så leta upp en tråd för er som måste prata kukstorlek. Tror faktiskt det finns en sådan på Flashback

Tråden är placerad i Erotik och sexualitet-underforumet, varför startar inte du en tråd om ditt specialintresse istället = Förbjud all sexualitet på nudistbad. Varsågod, jag kommer inte att besöka den men Kurt1 har ju samma inställning som du så ni två kommer säkert att ha mycket att prata om där.

Tråden vi befinner oss i handlar om vad som attraherar folk till nudistbad, för mig och många andra är det exhibitionism och voyeurism kopplat till nakenhet och sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det blir alltmer uppenbart att naturistbad inte är nåt för dig. Du bör mogna ett större antal år innan du besöker ett sådant. Eller kanske aldrig. Många män bör inte alls vara där.

Varför försöker du inte få vara med i porrfilmer istället, om du nu är ute efter offentlig sex? Där kan nog en John Holmes 2 uppskattas. På naturistbad uppskattas det inte.

Du skrev nyss att du inte har något emot det, samt har själv åkt utomlands till det absolut värsta orgie-stället Cap d'Agde flera ggr - och blivit lika blåst på konfekten varje gång. Kan det vara därför du är så sexfientlig numera?
Citera
2026-02-09, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown

Hur många på ett nakenbad ser ut som en supermodell?

Hur många män på nakenbad har hår på många ställen? Har en liten snopp? Stor mage?

Hur många kvinnor har små bröst eller ärr efter kejsarsnitt?

Säg att man får kontakt med någon och börjar prata. Medvetandes om att man t.ex. är storväxt och hårig. Gör man då en grej av att andra personen har sina egenheter? Vad tänker man egentligen? Accepterar man att folk faktiskt är annorlunda och det inte är hela världen?
Ja alla kroppar är accepterade på en naturiststrand. Och många känner sig ner bekväma nakna där, än dom gör i badkläder på en vanlig strand.
Citera
2026-02-09, 12:11
Avslutad
Citat:
Tråden är placerad i Erotik och sexualitet-underforumet, varför startar inte du en tråd om ditt specialintresse istället = Förbjud all sexualitet på nudistbad. Varsågod, jag kommer inte att besöka den men Kurt1 har ju samma inställning som du så ni två kommer säkert att ha mycket att prata om där.

Tråden vi befinner oss i handlar om vad som attraherar folk till nudistbad, för mig och många andra är det exhibitionism och voyeurism kopplat till nakenhet och sex.

Du skrev nyss att du inte har något emot det, samt har själv åkt utomlands till det absolut värsta orgie-stället Cap d'Agde flera ggr - och blivit lika blåst på konfekten varje gång. Kan det vara därför du är så sexfientlig numera?
Det är du som vill ha tråden till något sexuellt. Ja den har hamnat i fel forum. Vilket jag anmält till admin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in