Citat:
Ursprungligen postat av
griskotlett
Jag vet inte vad du tillför denna tråd. Den handlar om nakenbad. Du vill ha det till sex och att du är kvinnans svar på gud.
Så leta upp en tråd för er som måste prata kukstorlek. Tror faktiskt det finns en sådan på Flashback
Tråden är placerad i
Erotik och sexualitet-underforumet, varför startar inte du en tråd om ditt specialintresse istället = Förbjud all sexualitet på nudistbad. Varsågod, jag kommer inte att besöka den men Kurt1 har ju samma inställning som du så ni två kommer säkert att ha mycket att prata om där.
Tråden vi befinner oss i handlar om vad som attraherar folk till nudistbad, för mig och många andra är det exhibitionism och voyeurism kopplat till nakenhet och sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Det blir alltmer uppenbart att naturistbad inte är nåt för dig. Du bör mogna ett större antal år innan du besöker ett sådant. Eller kanske aldrig. Många män bör inte alls vara där.
Varför försöker du inte få vara med i porrfilmer istället, om du nu är ute efter offentlig sex? Där kan nog en John Holmes 2 uppskattas. På naturistbad uppskattas det inte.
Du skrev nyss att du inte har något emot det, samt har själv åkt utomlands till det absolut värsta orgie-stället Cap d'Agde flera ggr - och blivit lika blåst på konfekten varje gång. Kan det vara därför du är så sexfientlig numera?