2024-07-19, 14:35
Medlem
Hej
Jag går i tankar om att göra en hårtransplantation. Har kollat runt i Sverige och i Turkiet. Jag kom i kontakt med en klinik i Malmö som heter Regeline. De erbjöd mig operationen enligt Fue metoden plus flertalet prp-sessioner för bara 20.000kr.

Det låter alltså för bra för att vara sant. Har någon erfarenhet av kliniken? Känner ni någon som har gjort ett besök där?
Citera
2024-07-19, 14:55
Medlem
Haajibs avatar
En varningsklocka är att det bara är bottar och 1 människa som lämnat recensioner på stället
Citera
2024-07-19, 17:06
Medlem
Och släpp tanken på hårtransplation.

Det är BARA du som tror att du sticker ut på ett konstigt sätt.
Citera
2024-07-19, 22:10
Medlem
Jag kan inget om hårtransplantationer men är det billigt så är det nog inget bra.

Raka huvudet och gå vidare med livet.
Citera
2024-07-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosGrandios
Och släpp tanken på hårtransplation.

Det är BARA du som tror att du sticker ut på ett konstigt sätt.

Det var inte frågan men tack för ditt svar
Citera
2025-07-03, 16:14
Medlem
Hej,

Min man har en tid bokad för hårtransplantation på den här kliniken imorgon. Vi undrar hur era erfarenheter har varit där?

Vi besökte kliniken förra veckan och allt kändes väldigt positivt. Efter konsultationen träffade vi två personer som nyligen genomgått en hårtransplantation där, och de verkade nöjda med resultatet.

Efter att ha läst kommentarerna här blev min man lite orolig. Jag ringde därför och kontrollerade att kliniken är registrerad hos IVO, vilket de bekräftade – de är registrerade och har inga klagomål emot sig.

Vi skulle verkligen uppskatta att få höra om era egna erfarenheter, om ni har varit där.
Citera
2025-07-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannanystrom
Hej,

Min man har en tid bokad för hårtransplantation på den här kliniken imorgon. Vi undrar hur era erfarenheter har varit där?

Vi besökte kliniken förra veckan och allt kändes väldigt positivt. Efter konsultationen träffade vi två personer som nyligen genomgått en hårtransplantation där, och de verkade nöjda med resultatet.

Efter att ha läst kommentarerna här blev min man lite orolig. Jag ringde därför och kontrollerade att kliniken är registrerad hos IVO, vilket de bekräftade – de är registrerade och har inga klagomål emot sig.

Vi skulle verkligen uppskatta att få höra om era egna erfarenheter, om ni har varit där.

För den låga pengen så måste det vara fuffens. Var försiktiga är mitt tips.
Citera
2025-09-25, 09:11
Medlem
Hej,
Min man gjorde behandlingen där och resultaten är redan fantastiska! Vi är väldigt nöjda hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av Hannanystrom
Hej,

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in