Citat:
Nej, Ukraina kryllar inte eller kryllade inte utav nazister. Att ni ryssar kallar alla som inte vill bli slavar under Rysslands förtryck för nazister gör dem inte till nazister.
Om staten gick på val att stärka försvaret och sedan efter valet montera ner försvaret och bjuda in ryssland till förhandlingar om hur sverige kan bli en rysk sattelitstat så hade jag mer än accepterat att regeringen blev avsatt.
Du som tjatar om det här borde ju redan veta om detta. Eller sitter du bara och upprepar kremls propaganda utan att vara insatt i ämnet? Nazistiska krypskyttar? Ja nu snackar du ur nattmössan (som vanligt)
Om staten gick på val att stärka försvaret och sedan efter valet montera ner försvaret och bjuda in ryssland till förhandlingar om hur sverige kan bli en rysk sattelitstat så hade jag mer än accepterat att regeringen blev avsatt.
Du som tjatar om det här borde ju redan veta om detta. Eller sitter du bara och upprepar kremls propaganda utan att vara insatt i ämnet? Nazistiska krypskyttar? Ja nu snackar du ur nattmössan (som vanligt)
Om du varken kan diskutera eller medge några sakförhållanden, hur självklara de än är, så är "dina" "slutsatser" inte värda något heller. Men håll du fast vid bilderboksförklaringen ni har skedmatats med, att Ryssland är roten till allt ont, som en duktig liten vovve.
Citat:
Du har uppgett ett namn men inga källor.
Voff! Jag har gett ett namn. Det borde räcka för lite egna efterforskningar. Du behöver inte investera en sommardag på biblioteket, nu för tiden finns det något som kallas "sökmotor" på "interwebben". Hade det inte varit uppenbart att du är en i raden av hopplösa fall så hade jag gjort det till dig. Var är källan till ditt påstående om vad "Ukraina har sagt" om fredsförhandlingarna?
Citat:
På Krim gick Ryssland in med trupp.
Precis.
Citat:
Ni Ryssar är patetiska som agerar som kvinnor och vägrar ta ansvar för era handlingar.
Vilka handlingar tar jag inte ansvar för? I mina ögon är det ni som är patetiska medlöpare åt härskarklassen. Ni vägrar tillskriva väst något ansvar vilket innebär att det är carte blanche* att fortsätta söndra, mörda och härska.
*Noterbart att de i flera fall är medlemmar ur Ukraina Fan Club som ivrigast hejar på massmorden av palestinier i trådarna om Gaza-konflikten.
Citat:
Ja, du vill sprida massor av falsk dynga och hoppas att ingen säger emot. Så som ni kan göra på era ryska forum.
Allt som inte passar in i narrativet är falsk dynga för er.
Rulla runt! Sitt! Duktig vovve!