Citat:
Ursprungligen postat av
Vildesvinn
Men jag tror att föräldrarna har blivit knäppa. Att de älskar säkert sitt barn på sina vis, men det måste ju vara högst påfrestande att ha fått en unge som henne. Att de önskar väl något annat, varför de- eller pappan i alla fall, är så missnöjda med både LSS-boende och assistenter. Men de har ju ändå stått ut i tjugotre år.
Men för dens skull ser jag det inte som ursäktligt att de utsätter djur för hennes våld. Att det bästa hade kanske varit att från 19-års ålder borde LSS-kommunen blivit hennes vårdnadshavare.
Om de tänkt ett varv extra, men det kanske de inte ha ro till. Så finns det ju ambulerande stödhundar. Som hälsar på, på äldreboenden, men även skolor där barn kan läsa högt för hunden(om barnet har t.ex. lässvårigheter.). Att det hade ju varit ett bättre alternativ, så då hade "hundföraren" kunnat sätta gränser, eller rent av sagt ifrån.
Ett sånt jävla monster som A ska inte vara i närheten av djur eller andra normala människor.
En boxboll hade varit bättre än en hund och katt.
Tar man med djur till ett äldreboende så blir dom glada.
Heder till den personen som tog Essie och befriande henne från ett plågsamt liv.
När man kollar på den där övervakningsfilmen så undrar jag varför dom har en pool?? Är dom inte orolig att monstret ska dratta i?
Droga ner fanskapet och lås in på något Psyk o stället för att ha idioter ute i samhället.
Vad är det för blåögda fjantar som köper farsans trams och lögner. Ungen är förhelvete livsfarlig för allt och alla. Varför saknas det en tand på Essie? Var det monstrets aggressiva humör som orsakade en käftsmäll så tanden rök?
Äcklig familj det där? Karsudden är nog rätt ställe att bo på.