Citat:
Ursprungligen postat av
Flandern
De hade ju rest till Colombia också (för sin "resebyrå").
Jag såg hemsidan till resebyrån när den var uppe och de flesta människor och företag hade skämts över kvaliteten på den hemsidan.
Jag tror de har försökt sätta upp ett nätverk för att smuggla narkotika till Sverige och sedan ut i Europa. Jag tror också att de träffat rätt personer i Dubai men att dessa kontakter snarare såg de som konkurrenter och därför spelade med och stämde träff i Malmö för att färdigställa affären. De åker till Malmö och träffar sina nyvunna affärskompanjoner som har planerat hyffsat väl och har en mottagning ordnad i Fosie.
Hmmm, det tror jag inte, hade de erbjudit folk i Dubai narkotika affärer, så hade de säkert bara skrattat åt dem..
Jag tror knappast att de blir avrättade på det du beskriver, isåfall hade de testat Engelsmännen om de kunde frakta så mycket narkotika som de isåfall hade sagt..
Tror fortfarande att de var redan döda innan de ens gått ombord på planet till Kastrup o sen bil till Malmö...
Har ju stått tidigare i pressen att det finns svartklubbar ute runt Fosie o även inne i Malmö på en gata med verkstäder o arabiska varuhus.