2024-07-14, 11:38
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Han r vit man. Men det kommer givetvis ingen att ta upp. Men det gr jag nu.

Under vissa omstndigheter brukar judar kalla andra judar fr "vita". En del frvirrade mnniskor klassificerar judar som vita.

Denna person som frskte mrda Donald Trump r vl inte nnu med 100% skerhet rasbestmd.
Detta skedde i USA det r drfr inte osannolikt att han var en omskuren.
Citera
2024-07-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetUsynlige
Det r bekrftat att han var republikan samt antifa, lagom genomskinligt att han registrerade sig som republikan fr att maximalt smutskasta republikanerna. Vilken loser.

Du vill ha ett tredje vrldskrig allts, och du r fr dum fr att frst att Trump var den fredligaste, demokratiskaste presidenten vi haft, d vet vi det. "Tell me you are a feminist woman without telling me you are a feminist woman"

D kanske du har en bra klla p det pstendet. Inte X eller ngon annan social media.
Citera
2024-07-14, 11:45
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
SS lt GM gra det

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/s/OfmUxrDIbn

Folk sg honom o sa till, innan skotten men snut o SS gjorde noll

Ja jag skulle sga att din teori r vl nstan ungefr det jag ocks tror.
Verkar i alla fall som SS tappat sig lite fr mycket fr ngon skall tro det verkligen var vl genomfrt av GM.

Dessutom som du skriver som jag ocks lst andra gjort samma iakttagelse om att de rapporter om den mystiska skytten till polisen innan och SS nd inget gjort. Det styrker din tes.

Man kan inte som SS Tabba sig s fatalt illa som de gjort i detta fallet.
Citera
2024-07-14, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Ja jag skulle sga att din teori r vl nstan ungefr det jag ocks tror.
Verkar i alla fall som SS tappat sig lite fr mycket fr ngon skall tro det verkligen var vl genomfrt av GM.

Dessutom som du skriver som jag ocks lst andra gjort samma iakttagelse om att de rapporter om den mystiska skytten till polisen innan och SS nd inget gjort. Det styrker din tes.

Man kan inte som SS Tabba sig s fatalt illa som de gjort i detta fallet.
Jepp jepp..
Hundra procent, SS har skmt ut sig totalt om det hr bara r inkompetens frn deras sida i bsta fall..
O om annars?
Huvudena som kommer rulla efter detta kanske inte bara r metaforiska..
Citera
2024-07-14, 11:59
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Dlig skytt r han i alla fall 😀

Ja, nn Lee Harvey Oswald var han ju inte...

Men gissningsvis har han skjutit med en rvig bssa med pissigt trycke. D r det ganska svrt att trffa.
Fan, om han hade haft en gammal m98 s hade han trffat med strre sannolikhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Senast Rstat p Hillary och Joe Biden

Menar du skytten (Thomas) ? Han var 12-13 r 2016. S det r hgst osannolikt. Han fick inte heller rsta p Biden 2020 D var skytten 16-17r.
Citera
Medlem
Skyttens motiv r inte svrt att frst. Det r en ung vnsterextremist som fullt ut trott p medias demonisering av Trump. Efter debatten mellan Trump och Biden stod det fr alla klart att Biden inte kan vinna mot Trump. terstr endast att dda Trump. Det faktum att grningsmannen registrerade sig som republikan visar att attentatet var planerat sedan en tid tillbaka.

Det skall bli intressant att utrna varifrn han fick vapnet. Med tanke p att han upprepade gnger blivit arresterad fr politiskt motiverat vld, kan han inte grna klarat en bakgrundskontroll. Ngon annan mste ha frsett honom med vapnet och d har vi en konspiration.

Fr dem som inte knner till det: I USA mste man genomg en bakgrundskontroll fr att f kpa ett skjutvapen. Undantag gller verltelse mellan vnner eller kp vid vapenmssa. Men om det gr att leda i bevis att verltaren borde ha frsttt att mottagaren var olmplig s blir det rttssak av det.
Citera
2024-07-14, 12:00
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Registrerad republikan.

Han donerade en slant till progressiv turnout project dagen efter Bidens installation.

NYTimes
A voter-registration record showed that Mr. Crooks was registered as a Republican, though federal campaign-finance records show he donated $15 to the Progressive Turnout Project, a liberal voter turnout group, through the Democratic donation platform ActBlue in January 2021.

https://www.nytimes.com/2024/07/14/u...as-crooks.html

Som 20ring, r han nyregistrerad? Frsta ret han fick tillgng att registrera sig r 2022.
Senast redigerad av CyberIngmar 2024-07-14 kl. 12:03.
Citera
2024-07-14, 12:02
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sergej.Lavrov
Tror nog att FBI har bttre koll p honom n vad du har, din foliehatt

FBI har inte hvdat att han var republikan.
Citera
2024-07-14, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Senast Rstat p Hillary och Joe Biden

Det lter troligt men har du en klla p det?
Citera
2024-07-14, 12:04
Medlem
rex144s avatar
Han krde flera timmar frn Pittsburg, FBI kan inte hlla koll p alla galningar.
Men de tillsammans med Secret Service och den lokala polisen r ansvariga fr detta mega fuck up.

Hur kunde de tillta att en skytt med ett stort vapen befann sig 120 meter frn Trump och dessutom var det inte ttbebyggt omrde med mnga fnster som i Dallas...
Och om det inte rckte befann han sig p ett tak...

Omrdet borde vara avsprrat och p ett sdant strategisk plats skulle en polis befinna sig och inte nn obehrig.

En enkel drnare hade kunnat upptcka honom, det sgs att Trump sg honom g runt p taket med vapen och att han sade det till sina vakter, men det kan vara en efterhandskonstruktion,
dock har det sagts att eftersom dr fanns tre olika enheter: polis, secret service och FBI s trodde de att skytten var en polis eller agent.
Citera
2024-07-14, 12:05
Medlem
Verkar vara en pedofiljgare som jag misstnkte.

https://ibb.co/j68PhD4

Hans IG som nu verkar ha tagits bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in