Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Jag hörde att han hade en T-shirt från något som heter "Demolition Ranch" och är en Youtube-kanal (Med vapen etc.).
Har själv följt denna kanal i flera år. Helt ofarliga videor i Mythbusters-format med humoristiska inslag med vapentema. Ex. "hur många metallplattor kan stoppa en AR15?". Senaste videon jag såg kastade de frukt på en flygplanspropeller.
Detta är på inget sätt en höger- eller extremistorganisation som det nu utmålas att vara, utan säljer som samtliga större youtubers merch och har samarbeten med företag som de promotar.
Med detta sagt är de givetvis högerlutande, och att detta är obekant för vänstertrollen som lever i sin PK-bubbla där alla tycker samma är föga förvånande.
Att han följer en random Youtube-kanal är alltså inget som egentligen behöver spela in i narrativet. Kanske tog han helt enkelt på sig den t-shirt som skulle smälta bäst in på ett höger-rally.
Citat:
Ursprungligen postat av
aki04
Så du menar att människor som tex medveten röstst /röstar för Sveriges förfall är höginteligentna eller har högre utbildning ? Bland det mest efterblivna jag hört
Håll dig till temat, vänligen.
För att svara på din fråga: Det är inte min åsikt, det är faktum. Jag önskar att det inte var så.