Citat:
Ursprungligen postat av
Allaballawalla
Det beror ju helt och hållet på om personen bakom det alternativa kontot skriver något som kan kopplas samman med sitt/sina andra konto/konton eller om h*n skriver på ett sätt som går att koppla samman med sitt/sina andra konto/konton eller ej.
Med tanke på hur många konton som finns på forumet och hur lätt det är att skriva på olika sätt och inte på något sätt koppla samman sina olika diskussioner är det extremt lätt att hålla flera olika konton särskilda.
Men oavsett vad du än tycker eller tror så är det ändå en av orsakerna till att folk har flera konton.
För övrigt bryr sig "många" vilket blir tydligt på antalet medlemmar som åker dit för brott mot 1.06. just på grund av att det spekuleras kring ifall någon bakom ett eller flera konton är samma som den som ligger bakom något eller flera andra konton.
Jaja visst är det skälet. Jag menar bara att när jag själv var en utomstående läsare av Flashback, inte tusan brydde jag mig om eller letade efter likheter mellan olika konton.
Nu däremot är jag vaksam på om nån försöker få mig att trilla i diket på grund av nån gammal biff.
Och alltså ALLA konton som stavar fel och skriver slarvigt till en början men stramar upp sig så fort det känner sig trängt fattar man ju är ett konto som kan skriva. T ex. Så SÅ himla lätt är det väl inte att skriva på olika sätt?
Har själv funderat på att kasta detta konto till förmån för ett annat på grund av vissa tendenser som kommit men tänker samtidigt att varför då, det kommer bli samma sak ändå då man har vissa åsikter och intressen för det mesta som återkommer, om man är återkommande gäst här på forumet.
Men den där 1.06 är väl en bra regel antar jag, man får väl ha sin shitlist för sig själv.