Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-14, 02:40
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Nej det finns inte billigare i danmark, border-shop i puttgarten är det som gäller, billigaste flaket 50-55 Skr.

http://www.border-shop.dk/BorderShopFront/Front_DK?FrameLink=/FrontPages/_Front_Style_9

Ok tack!!

Har gratis brobizz och gratis bensin så det är bara att betala båten!
Citera
2008-06-14, 02:47
Medlem
Barkin_Doggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Nej det finns inte billigare i danmark, border-shop i puttgarten är det som gäller, billigaste flaket 50-55 Skr.

http://www.border-shop.dk/BorderShopFront/Front_DK?FrameLink=/FrontPages/_Front_Style_9

Åker han längre in i landet finns det la fan billigare?
Citera
2008-06-14, 04:23
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barkin_Dogg

Har du länkar med priser o.s.v?
Citera
2008-06-14, 08:50
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bar57
Hahaha kommer från killen med kollen, antar att du påstår att man njuter av Mariestads p.g.a deras värdelösa reklam: "Dricks av livjsnjutare". Tjena. Heineken har absolut ingen alkohol smak, men smakar förövrigt inte ett piss, carlsberg är kräks. Norrlands å lapin är blask. Som alla annan lager för 10kr/burk.
Jag fattar inte hur du kan försvara Mariestads...Nae, kom tillbaka när du druckit "riktig" öl som Sierra Nevada Pale Ale, Libery Ale, Bedarö Bitter osv.

Pinsamt att rata lager(s) som mer eller mindre smakar precis som ditt smuts. Bra att du påpekar att du inte dricker för att bli full, det bygger verkligen upp ditt argument ännu mer

Jag skäms åt dina vägnar

Jag har alltid gillat Mariestads, långt innan de började köra reklamen med snubben i skinnfåtölj.

Är det kul att ha kromosomfel, förresten?
Citera
2008-06-14, 10:21
Moderator
Gromguttens avatar
Sammanfogade trådar.

/mod
Citera
2008-06-14, 10:39
Medlem
KapitalKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soer
Jag har alltid gillat Mariestads, långt innan de började köra reklamen med snubben i skinnfåtölj.

Är det kul att ha kromosomfel, förresten?

Verkar som att han inte riktigt fattat att smaken är olika, bara för att en öl skulle vara "finare" måste den väl inte automatiskt smaka bättre för alla smaklökar. Han är nog öl-rasist

Min favorit är iaf Goldings Summer Hop Ale, sjukt god. Tätt följd av Heineken.
Citera
2008-06-14, 15:44
Medlem
Jodo21s avatar
Zlatopramen mörk, (även den ljusa går ner utan problem)
Newcastle
Fullers, London Pride
Gambrinus
Starobrno
Citera
2008-06-14, 17:07
Medlem
dekanmis avatar
Lapin Kulta, 5,2%. Självklart ska den avnjutas i glasfalska.
Citera
2008-06-15, 11:18
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barkin_Dogg

Det är kanske möjligt, men då får han åka en bra bit. Jag har jämfört med de närliggande varuhusen och då vinner border-shop enkelt.
Citera
2008-06-15, 16:39
Medlem
Brullas avatar
Av dom lite billigare starkölen är nog Sofiero och Svensk starköl (Åbro) mina favoriter.
Citera
2008-06-15, 21:14
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Guinness är ganska svårslaget faktiskt. Både vanlig och Extra Stout är underbara.
Det finns många goda stoutar och olika porter, men inget jag smakat har hittills bräckt guinness. Passar till alla tillfällen.

Ljus lager kan också vara passande ibland. Ett exempel är när man sitter och gassar i sommarsolen, då är det väldigt lite som kan mäta sig med en kall Budweiser eller en Staropramen.
Citera
2008-06-15, 21:19
Bannlyst
Jag hoppas med hela mitt hjärta att du menar budweiser budvar och inte den amerikanska versionen.

Om jag ska lista några jag tycker bra om utan att jag prövat överdrivet mycket får det bli:

Gambrinius
Newcastle
Anchor Steam
Nils Oscar God Lager

Även Baron Trenck var väldigt god trots sin höga alkoholhalt på 6,3 %
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in