2008-09-22, 17:31
Medlem
Brookuss avatar
Fadde skriver en bok. Kära nån´!
Hört honom pratat ett antal ggr på tv... Karln kan ju knappt prata! Menar inte kvalitén på svenskan utan hans förmåga att forma meningar och finna relevans i kontexten. Obefintligt!!!

Vill gärna veta hur stor del alla spökskrivare haft i hans bok
Citera
2008-10-01, 10:50
Medlem
MissTakens avatar
Fadde är portad från Spy Bar och han är arg att Spy Bar kan styra media så mkt så han inte får komma till Virtanen och promota sin bok. Att han gör sig till åtlöje att kontakta Expressen om saken verkar inte föresvävat honom alls.

http://www.expressen.se/noje/1.1318317/fadde-portad-fran-spy-bar
.
Citera
2008-10-01, 10:52
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Fadde är portad från Spy Bar och han är arg att Spy Bar kan styra media så mkt så han inte får komma till Virtanen och promota sin bok. Att han gör sig till åtlöje att kontakta Expressen om saken verkar inte föresvävat honom alls.

.
E han dessutom så dum som det verkar i artikeln, att hhn ber dom kolla med ägarna innan, så får han väl skylla sig själv om han gnäller nu. Hade jag varit i hans skor hade jag bara tackat ja.
Citera
2008-10-01, 10:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
E han dessutom så dum som det verkar i artikeln, att hhn ber dom kolla med ägarna innan, så får han väl skylla sig själv om han gnäller nu. Hade jag varit i hans skor hade jag bara tackat ja.

Farmor-tänket har smittat av sig på honom!
.
Citera
2008-10-20, 10:23
Medlem
Laktostolerants avatar
Faddes nya tjej tycker att Linda Rosing är pinsam!

Fadde har hastigt och lustigt träffat en ny brutta. Han älskar henne redan (efter ett par veckors bekantskap). Hon tycker att Linda Rosing är pinsam. Detta ser ut att kunna bli ett riktigt härligt kvällstidningsdrama, gott folk!

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1339732/sandra-ar-faddes-nya-karlek
Citera
2008-10-20, 10:34
Medlem
William Hainess avatar
Kul för Fadde... eller nåt.

Den nya tjejen ser i alla fall bra mycket fräschare ut än Linda.
Citera
2008-10-20, 11:34
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Sandra Tijero:
- Fadde är underbar. En verklig gentleman. Jag är kär. I kväll (i går kväll) har jag bjudit ut honom på dejt, hyrt limousine och bokat bord, säger Sandra Tijero och ler.

Jo, en gentleman låter ju verkligen tjejen bjuda på hela paketet.

För övrigt har Sandra fladdrat förbi i bekantskapskretsen och jag får nog säga att hennes IQ är ungefär i nivå med farmor Ankas. En riktig dramaqueen så det här kan bli väldigt spännande.
Senast redigerad av WK4 2008-10-20 kl. 11:37.
Citera
2008-10-20, 11:41
Medlem
William Hainess avatar
Det är ju rätt så uppenbart att denna "glamourmodell" hakar på Fadde för publicitet i media för att sedan gå vidare till ytterligare medialuderier, men men. Han får sig ett gott knull med någon som ser bra mycket fräschare ut än hans ex antar jag.
Citera
2008-10-20, 11:43
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det är ju rätt så uppenbart att denna "glamourmodell" hakar på Fadde för publicitet i media för att sedan gå vidare till ytterligare medialuderier, men men. Han får sig ett gott knull med någon som ser bra mycket fräschare ut än hans ex antar jag.

Så otroligt het är hon inte. Jämförelsen med farmor Anka säger ju inte så mycket heller då dom flesta är fräschare än hon.

Annars så är det nog en fullkomligt korrekt analys av läget.
Citera
2008-10-20, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Kul för Fadde... eller nåt.

Den nya tjejen ser i alla fall bra mycket fräschare ut än Linda.

Hon har väldigt gula tänder!
Citera
2008-10-20, 12:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

.

De lärde sig väl av Fladders tabbe!

Dvs....Fladder portade Linda från spyan,innan han kände henne,pga att han ansåg att Linda hade ett för utåtagerande sätt för att passa in på det klientel som besökte spyan.

Sedan spännde han på kalkonen,drabbades av fågelinfluensan och gick sedemera i konkurs.Med fängelse som biverkan.

Så Vimal vet hur det går.

Släpps Fladder in,så klantar någon till det och Vimal blir föremål för skattemyndigheten,igen,och denna gång så torskar Vimal!
Citera
2008-10-20, 13:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Hon har väldigt gula tänder!

För mycket blowjobs och alldeles för ofta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in