2010-04-24, 17:12
Medlem
http://s.improveme.se/data/filearchive/120241.0x0.jpg
Vilken familj!
Citera
2010-04-24, 17:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Vilken familj!

Han släpar med sig dottern till sina dejter med nya damer hela tiden. Plus att hon får läsa utläggningar om partnerns bröst och annat i hans blogg. Undrar vad hans döttrar ska få för uppfattning om kärlek, gemenskap och vänskap. För att inte tala om manligt och kvinnligt, utseende och inre kvaliteter, sanning och ärlighet.
Det är tur att han inte har någon genomslagskraft hos den yngre generationen som bloggar.
Citera
2010-04-24, 18:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Vilken familj!

Fifan.....inte visste jag att Fadde var SÅ fixerad vid Hitler att han gör allt för att bli så lik sin idol som möjligt!

Är det från Hitler han fått inspiration att djävlas med Sussanne? Stalka henne när han inte fick förbruka hennes pengar och köra ner hennes firma till konkursens brant?
Var inte även Hitler ett ök i sängen? Och hade inte även Hitler intresse för gaysex?

Finns kanske fler likheter mellan fadde och hitler än vad jag hitintills trott........hur är det med Fadde och judar?
Citera
2010-04-24, 22:39
Medlem
MaeWests avatar
Hur går det för vår lill-pittade Hitlerkopia?
Har han stalkat Susanne något mer?

Tycker Susanne skall lägga in om ett besöksförbud gentemot Hitler-Fadde. Gud vet vad han kan hitta på härnest i frustration över att förlorat susannes gård som han tänkte leva gott på.

Nu är han inte bara allmänt slemmig, nu är han även makaber!
Citera
2010-04-26, 13:49
Medlem
"Innan jag ger mig ut på min dagliga promenad och njuter av solen vill jag upplysa om att jag ska sitta i panelen i Robert Aschbergs program ikväll klockan 22.00.

Robban själv befinner sig i Norrland för inspelning av nya sässongen av tv-produktionen Ystad-Haparanda, programmet som samlar in pengar till kampen mot prostatacanser. Hans fru Lotta vikarierar istället för honom.

Moderaten Anton Abele, rapparen Ison och journalisten Siewert Öholm är de övriga som sitter med i panelen."

Det här kan nog bli en blandning av "de lärde i lund" och "clash of the titans" ! Ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag vågar se det då det är inte är en enda vettig och sympatisk människa med. Sen kanske han kunde ha gett en fingervisning ang VAD de ska prata om.
Citera
2010-04-26, 13:59
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
"Innan jag ger mig ut på min dagliga promenad och njuter av solen vill jag upplysa om att jag ska sitta i panelen i Robert Aschbergs program ikväll klockan 22.00.

Robban själv befinner sig i Norrland för inspelning av nya sässongen av tv-produktionen Ystad-Haparanda, programmet som samlar in pengar till kampen mot prostatacanser. Hans fru Lotta vikarierar istället för honom.

Moderaten Anton Abele, rapparen Ison och journalisten Siewert Öholm är de övriga som sitter med i panelen."

Det här kan nog bli en blandning av "de lärde i lund" och "clash of the titans" ! Ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag vågar se det då det är inte är en enda vettig och sympatisk människa med. Sen kanske han kunde ha gett en fingervisning ang VAD de ska prata om.

Herregud....Fadde, Anton Abele och Öholm i samma program....jag tror jag dör
Citera
2010-04-26, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Herregud....Fadde, Anton Abele och Öholm i samma program....jag tror jag dör

Jag vet inte, men jag fick just känslan av att sitta i ett större flygplan och fyra motorer som en efter en stannar av och att jag fallet.....
Citera
2010-04-26, 18:34
Medlem
HAHAHA. Det här kommer nog gå bra. OCH vi får ju inte glömma rapparen ISON!
Citera
2010-04-27, 01:22
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Vilken familj!
Det känns som något lurt med den där nya kvinnoaffären. Bruden har en tatuerad panter som Linda Rosing, Ser ut i nyllet som en blandning av Linda Rosing och Miss Inga. Har han skaffat den nya för att reta någon?
Citera
2010-04-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Det känns som något lurt med den där nya kvinnoaffären. Bruden har en tatuerad panter som Linda Rosing, Ser ut i nyllet som en blandning av Linda Rosing och Miss Inga. Har han skaffat den nya för att reta någon?
Självklart försöker han reta någon. Det är en evig kamp dom emellan.
Och så dessa hemliga, viktiga möten! Det verkar liksom aldrig bli något av dessa.
Ena dan säkerhetskonsult. Andra dan komiker. Tredje dan skönhets objekt.
Observerade också att i den skrivna presentationen av Aschbergs program kallades han för dörrvakt. Fru Aschberg presenterade honom som "kändisen".
Känsligt, känsligt...!
Citera
2010-04-27, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudotropheus
Självklart försöker han reta någon. Det är en evig kamp dom emellan.
Och så dessa hemliga, viktiga möten! Det verkar liksom aldrig bli något av dessa.
Ena dan säkerhetskonsult. Andra dan komiker. Tredje dan skönhets objekt.
Observerade också att i den skrivna presentationen av Aschbergs program kallades han för dörrvakt. Fru Aschberg presenterade honom som "kändisen".
Känsligt, känsligt...!

Ååh, någon som såg programmet. jag sitter fortfarande och tvekar om jag ska se det.¨
Bjöds det på några dramer? Sa fadde något samhällskritiskt? Var det så pinsamt som jag har hoppats?
Citera
2010-04-27, 19:14
Medlem
flutts avatar
Han har en riktigt trevlig talröst, så det är synd att han aldrig har något vettig att säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in