Citat:
Ursprungligen postat av
bithax
Det kan vara så att jag sitter i styrelsen också, och jag vet vad som är godkänt av styrelsen. Men vi behöver inte gå in på alla detaljer om mig utan håller oss till sakfrågan.
Om du som styrelseledamot sitter på en firmateckningsposition som gör att du kan fatta beslut, eller att du vet med dig att firmatecknarna inte har godkänt hylluppsättningen så har du ju liksom redan lösningen på ditt problem; Styrelsen har inte godkänt och då bör styrelsen agera. Förstår inte vad det är för något som är så invecklat?