Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-06, 19:56
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?

Roligaste tråden på länge, trodde först det var ett skämt, men efter lite läsande förstod jag att personen som ställde frågan inte har någon aning om vad anatomi är, "kukar som åker ut och in och töjer"
Citera
2024-07-06, 20:22
Medlem
zombie-nations avatar
TS tror att sex går till så att mannen tar tag i kvinnans inre blygdläppar och drar i dem. Då händer det även något med deras färg. Svarta människor är sådana som har sex med hela kroppen.
Citera
2024-07-06, 21:29
Dummaste jag hört!!! Vafan googla eller läs nån tjejtidning eller nåt!!?!??!?!?
Citera
2024-07-06, 21:41
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Dummaste jag hört!!! Vafan googla eller läs nån tjejtidning eller nåt!!?!??!?!?

Du skulle bara veta andra saker de tror på. Jag skrev en hel lista men sedan kraschade min webbläsare. Jag var uppe i 20 galna saker om kvinnans anatomi som de tror på.
Citera
2024-07-06, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du skulle bara veta andra saker de tror på. Jag skrev en hel lista men sedan kraschade min webbläsare. Jag var uppe i 20 galna saker om kvinnans anatomi som de tror på.

Lol wtf! Fan hände med att gå ut och uppleva nåt? Träffat gamlingar med inget och unga tjejer när man var ung med köttgardiner som inte släppte in ljus varken dag eller natt. Den här tråden är idiotins bekräftelse.
Citera
2024-07-06, 22:06
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Lol wtf! Fan hände med att gå ut och uppleva nåt? Träffat gamlingar med inget och unga tjejer när man var ung med köttgardiner som inte släppte in ljus varken dag eller natt. Den här tråden är idiotins bekräftelse.

Jag ska dra några jag skrev. Att incels tror att kvinnor vill ha så stora kukar att de skadar deras livmodertapp (tydligen smärtsamt), att vaginan blir stor om kvinnan har fler partners, men håller sig liten om man bara har en partner, att det kommer mjölk ur brösten på en kåt kvinna, att bröst blir större om man ligger med många olika män, att kvinnan kissar ur vaginan, vissa tror att kvinnan har ett och samma hål för bajs, kiss och baby men att slidan på något vis är separat, att en kvinnas vagina inte blir större av upphetsning utan det är något dåligt, att efter babyn kommer vaginan alltid inuti vara lika stor som barnets huvud, att kvinnor blir kåta av tampong, att mannens sperma går som gener upp i kvinnans hjärna eller smälter ihop med näste mans foster så att en kvinna med många partners har lika många pappor till sin baby och att en normal kvinna har en ny sexpartner varannan dag.
Citera
2024-07-06, 22:22
Citat:
Jag ska dra några jag skrev. Att incels tror att kvinnor vill ha så stora kukar att de skadar deras livmodertapp (tydligen smärtsamt), att vaginan blir stor om kvinnan har fler partners, men håller sig liten om man bara har en partner, att det kommer mjölk ur brösten på en kåt kvinna, att bröst blir större om man ligger med många olika män, att kvinnan kissar ur vaginan, vissa tror att kvinnan har ett och samma hål för bajs, kiss och baby men att slidan på något vis är separat, att en kvinnas vagina inte blir större av upphetsning utan det är något dåligt, att efter babyn kommer vaginan alltid inuti vara lika stor som barnets huvud, att kvinnor blir kåta av tampong, att mannens sperma går som gener upp i kvinnans hjärna eller smälter ihop med näste mans foster så att en kvinna med många partners har lika många pappor till sin baby och att en normal kvinna har en ny sexpartner varannan dag.

Haha wtf sjukaste jag hört.. inte konstigt en hel generation är incels när dom tror dom battlar med en stor bajskorv och inneliggande tampong, hade vart livrädd själv.
Citera
2024-07-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Nja, så enkelt är det inte. Tjejer i porrrfilmer som är 25+ brukar alltid vara "roasties." Det kan inte vara en slump.

Kolla på riley reid!
Citera
2024-07-07, 09:00
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Öronsnibbar blir sjukt långa när de används mycket av Afrikanska stammar. Klart som fan att fittorna blir uttänjda och rostbiffiga om de knullas och används mycket.

Du behöver förstå att människokroppen fungerar annorlunda än om du sitter och petar i ett hål i typ ett klädesplagg där hålet blir större ju mer du petar i det.
Citera
2024-07-07, 17:16
Medlem
Rollokolans avatar
Med samma logik som TS så borde ju kuken krympa genom nednötning om män har många partners.
Citera
2024-07-07, 17:36
Citat:
Haha åfan!

Får ju hoppas på att det är tonårspojkar som har skrivit den listan 😂😂
Citera
2024-07-07, 17:40
Medlem
NegernsDofts avatar
Så kan det kanske vara, jag föredrar iaf julskinkfittan eller pastramifittan måndag till söndag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in