Citat:
Vi vet inte alls hur HON har haft det i relationen. Hon kanske har varit kvar i relationen alldeles för länge för att hon tyckt synd, stått ut med honom och hans dåliga mående.Ett exempel.
När hon meddelar att hon ville skiljas i September, så skulle hon kunna ta det lite lugnt så att allt löser sig lite smidigare.
Men narcissister bryr väl sig inte om det för all handlar väl om henne.
Så istället drar hon ut och träffar nya månaden efter.
Visst har hon rätten att göra det, absolut.
Men är det att lösa en separation efter 13 år på ett vuxet, moget och ansvarsfullt sätt.?
JA, kommer du såklart att svara.
Men det är det inte. Hade den lilla oskyldiga narcissister brytt sig det minsta, så hade hon begärt skilsmässa, lungt och stilla löst allt det praktiska, väntat lite längre med dejtande, sen stilla och lungt flyttat därifrån.
Men så tänker inte den lilla narcissisten.
Jag vill skilja mig, och om en månad tänker jag träffa 3 nya grabbar och "fika"
Detta skall jag berätta för min dotter och jag skall visa hela världen på Facebook hur lycklig och glad jag är.
Hon kunde stillat sig lite och tagit lite hänsyn.
Där är ett exempel.
När hon meddelar att hon ville skiljas i September, så skulle hon kunna ta det lite lugnt så att allt löser sig lite smidigare.
Men narcissister bryr väl sig inte om det för all handlar väl om henne.
Så istället drar hon ut och träffar nya månaden efter.
Visst har hon rätten att göra det, absolut.
Men är det att lösa en separation efter 13 år på ett vuxet, moget och ansvarsfullt sätt.?
JA, kommer du såklart att svara.
Men det är det inte. Hade den lilla oskyldiga narcissister brytt sig det minsta, så hade hon begärt skilsmässa, lungt och stilla löst allt det praktiska, väntat lite längre med dejtande, sen stilla och lungt flyttat därifrån.
Men så tänker inte den lilla narcissisten.
Jag vill skilja mig, och om en månad tänker jag träffa 3 nya grabbar och "fika"
Detta skall jag berätta för min dotter och jag skall visa hela världen på Facebook hur lycklig och glad jag är.
Hon kunde stillat sig lite och tagit lite hänsyn.
Där är ett exempel.
Han kan ju ha behandlat både henne och barnen illa.
Sen drog han till med att skicka in skilsmässoansökan för att sätta dit henne på plats.
Då fick hon en chans att dra sig ur.
Hon kanske äntligen kände sig fri från hans alla utspel i sitt dåliga mående.
Hon kanske hade längtat länge att få gå vidare i sitt liv och tog chansen när hon äntligen fick den. utan honom.
Nytt liv med nya normala, sunda människor.