2024-07-10, 22:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Bara en psykiskt sjuk kvinna går endast ett par timmar efteråt ut på Facebook med att hennes ex och ett av hennes barn hittats döda utan en enda känsloyttring !
Nej, det stämmer verkligen inte - att nära anhöriga kommunicerar vad som hänt och sin sorg på Facebook har man sett många gånger förr.
Bara en psyksjuk tror att man kan döma någon får hur denne väljer att berätta för andra.
Citera
2024-07-10, 22:12
Medlem
Citat:
Bara en psykiskt sjuk kvinna går endast ett par timmar efteråt ut på Facebook med att hennes ex och ett av hennes barn hittats döda utan en enda känsloyttring !
Hur gör man en känsloyttring på Facebook?
Citera
2024-07-10, 22:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det har han skrivit där i självhjälpsgruppen.
Nej, han skrev att han hade dem fulltid - det betyder vanligen 12 av 14 dagar.
Han skrev inte att hon inte hade umgänge med barnen.
Citera
2024-07-10, 22:13
Medlem
Citat:
Det har han skrivit där i självhjälpsgruppen.
Ja, och det är en uppenbar lögn.
Citera
2024-07-10, 22:15
Medlem
GissarBaras avatar
Så, nu skall jag sluta vara jobbig mot er "hata män" gänget.
Och JA, han var vedervärdigt vidrig som mördade sitt barn och skadade sitta andra.
Men att Glorifiera och försvara den lilla narcissiten han levde med är pinsamt.
Nu skall jag inte störa er mer idag.
Fortsätt ni med er diskussion om flyttar och om han stal pengar från sin mamma eller arvet så löser ni nog det här.
God Natt.
Citera
2024-07-10, 22:15
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Och du vet såklart att det var så.
Att han fokuserar på en framtida rättegång.
Vet du? Eller gissar du?

”kristerapeuten ville jag skulle orosanmäla mig, vilket ju innebär att jag i långa loppet förlorar i rätten o att exet får rätt att flytta med barnen”
Citera
2024-07-10, 22:16
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ja, och det är en uppenbar lögn.

Hur VET du att det är "en lögn"???

Var du där? Känner du paret?
Citera
2024-07-10, 22:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Hon kanske var i chocktillstånd.
Citera
2024-07-10, 22:19
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
”kristerapeuten ville jag skulle orosanmäla mig, vilket ju innebär att jag i långa loppet förlorar i rätten o att exet får rätt att flytta med barnen”
Sista. Förlåt.
Vill han då ha sina barn, eller vill han inte ha sina barn, När han pratade med terapeuten?
Fundera istället på varför prinsessan inte hade barnen.
Citera
2024-07-10, 22:23
Medlem
Citat:
Hur VET du att det är "en lögn"???

Var du där? Känner du paret?
För att det står på andra ställen att hon har haft barnen hos sig. Det tragiska är att han klagar på att han har barnen för mycket men vill ändå ta strid om vårdnaden. Han kan inte söka hjälp för sina självmordstankar för då finns risken att mamman kan få utökad tid med barnen, samtidigt så kan han inte bli hel för att han har barnen på fulltid.

Det finns ingen logik och inget konsekvenstänk i pappans resonemang, hans lösning blev att alla måste dö.
Citera
2024-07-10, 22:24
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så när pappan skriver på Facebook att: så betyder det att mamman har flytthysteri?

De kan ju båda haft ”flytthysteri”.
Han kan inte flytta mer - men hon är ju återigen i full färd med att flytta igen. Limhamn skulle bli underbart att bo i skrev hon - men nu ska de iväg igen.

För att han är en oförlåtlig barnamördare kan ju hon mycket väl ändå vara en flytthysterisk narcissist.
Senast redigerad av coli 2024-07-10 kl. 22:27.
Citera
2024-07-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Sista. Förlåt.
Vill han då ha sina barn, eller vill han inte ha sina barn, När han pratade med terapeuten?
Fundera istället på varför prinsessan inte hade barnen.
Det normala är att barnen vid en separation initialt stannar i sin trygga miljö tills båda föräldrarna har ordnat ett lämpligt boende och skolsituationen är klar. Sedan fördelas vårdnaden, antingen gemensamt eller via myndigheternas försorg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in