Citat:
Ursprungligen postat av
Cryptoking
Hej, jag har funderat på en sak när det kommer till dejting och vill få lite perspektiv från andra.
Jag har passerat 30-årsåldern och känner att jag har haft en "förlorad ungdom" på grund av min uppväxt.
Mellan 20 och 30 drev jag flera företag som gick i konkurs och ekonomi var urkass, men nu har jag äntligen ett företag som går på autopilot och genererar pengar.
Under alla dessa år har jag haft väldigt få relationer och inte alls så mycket sex som jag skulle önska.
Det känns som att jag har missat de bästa åren. Jag vill också tillägga att jag attraheras av yngre tjejer, typ 22-25 år men även äldre. Hur har dejting varit för er efter 30?
Vill tillägga att jag är vältränad och ser bra ut. Detta är ingen snyfttråd – precis som med allt annat i livet kommer jag att få det jag vill. Men jag tycker det är intressant att höra andras åsikter och erfarenheter kring detta.
Det är lite oklart vad du egentligen vill uppnå. Är det att öka din ”body count”, att ha haft sex med många kvinnor? Eller är du ute efter en ”flickväns” relation som du vill bilda familj med och skaffa barn?
Det är lite olika taktik för de olika målen.
Att öka ”antalet skåror i sängstolpen” är kanske kul i stunden, men det känns tomt efteråt. Mitt råd då är att gå efter 30+ pumor, gärna frånskilda mammor. Då slipper du alla 18-åriga dramaqueens och den huvudvärk de kan skapa. I mörkret utan kläder är de flesta lika.
Är du ute efter att skapa en familj är kanske inte kontaktsidor på nätet för tillfälliga kontakter lämpligt. Gör en kravprofil vad du är ute efter och var du kan hitta dessa kvinnor. Du börjar nu närma dig övre gränsen för att bilda familj. Det är mycket jobbigt under småbarnsåren….
Att hitta bra kvinnor för familjebildning bland tillfälliga sex-kontakter är svårt. De flesta är kanske inte ute efter familj och barn…