• 1
  • 2
2024-07-01, 21:48
Medlem
Hej, jag har funderat på en sak när det kommer till dejting och vill få lite perspektiv från andra.

Jag har passerat 30-årsåldern och känner att jag har haft en "förlorad ungdom" på grund av min uppväxt.

Mellan 20 och 30 drev jag flera företag som gick i konkurs och ekonomi var urkass, men nu har jag äntligen ett företag som går på autopilot och genererar pengar.

Under alla dessa år har jag haft väldigt få relationer och inte alls så mycket sex som jag skulle önska.

Det känns som att jag har missat de bästa åren. Jag vill också tillägga att jag attraheras av yngre tjejer, typ 22-25 år men även äldre. Hur har dejting varit för er efter 30?

Vill tillägga att jag är vältränad och ser bra ut. Detta är ingen snyfttråd – precis som med allt annat i livet kommer jag att få det jag vill. Men jag tycker det är intressant att höra andras åsikter och erfarenheter kring detta.
Citera
2024-07-01, 21:57
Medlem
Allt var mycket enklare efter 30 helt ärligt. Även förmågan att få yngre tjejer runt 18-20 är lättare som 30 plussare än vad det var när man var 18-20 själv. För en man skulle jag säga att du är i dina optimala år så bara dejta på ordentligt och ta igen det du känner att du missat! Allt detta förutsatt att du tagit hand om dig själv väldigt bra och har god ekonomi, annars är det nog ren pest men det har jag ingen erfarenhet av.

22-25 kommer verkligen inte vara några problem. Bara tuta och köra!
Citera
2024-07-01, 21:58
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Hej, jag har funderat på en sak när det kommer till dejting och vill få lite perspektiv från andra.

Jag har passerat 30-årsåldern och känner att jag har haft en "förlorad ungdom" på grund av min uppväxt.

Mellan 20 och 30 drev jag flera företag som gick i konkurs och ekonomi var urkass, men nu har jag äntligen ett företag som går på autopilot och genererar pengar.

Under alla dessa år har jag haft väldigt få relationer och inte alls så mycket sex som jag skulle önska.

Det känns som att jag har missat de bästa åren. Jag vill också tillägga att jag attraheras av yngre tjejer, typ 22-25 år men även äldre. Hur har dejting varit för er efter 30?

Vill tillägga att jag är vältränad och ser bra ut. Detta är ingen snyfttråd – precis som med allt annat i livet kommer jag att få det jag vill. Men jag tycker det är intressant att höra andras åsikter och erfarenheter kring detta.

Vem fan har sagt att du måste knulla folk över 30? Va en jävla king och sätt 23 som maxålder på tinder.
Citera
2024-07-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Allt var mycket enklare efter 30 helt ärligt. Även förmågan att få yngre tjejer runt 18-20 är lättare som 30 plussare än vad det var när man var 18-20 själv. För en man skulle jag säga att du är i dina optimala år så bara dejta på ordentligt och ta igen det du känner att du missat! Allt detta förutsatt att du tagit hand om dig själv väldigt bra och har god ekonomi, annars är det nog ren pest men det har jag ingen erfarenhet av.

22-25 kommer verkligen inte vara några problem. Bara tuta och köra!

Ok super!
Ja, jag har läst att livet börjar efter 30. Det gäller bara att röra sig i rätt miljöer för att maximera förutsättningarna att få det man är ute efter. Företaget går bra, så ekonomin är inga problem.
Citera
2024-07-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Vem fan har sagt att du måste knulla folk över 30? Va en jävla king och sätt 23 som maxålder på tinder.

Exakt, man behöver inte välja någon över 30.

Jag går för yngre.
Citera
2024-07-01, 22:08
Medlem
Dalulvens avatar
För egen del fungerade det bra fram till 38-40, eftersom jag länge såg ut som "25".

Därefter föll man som en gråsten ...

Nu är det kanske 1 på 500 bland tjejer 18-20 som flirtar lite.

Och jag känner mig alldeles för äcklig och skröplig för att patetiskt försöka "jaga efter".

"Så låt de siista ljuva åren, bli de bäästa i ditt liv!"
Citera
2024-07-01, 22:08
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Exakt, man behöver inte välja någon över 30.

Jag går för yngre.

Det bästa med 18-åringar är att oavsett hur gammal jag är så är 18-åringarna lika gamla.
Citera
2024-07-01, 22:11
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
För egen del fungerade det bra fram till 38-40, eftersom jag länge såg ut som "25".

Därefter föll man som en gråsten ...

Nu är det kanske 1 på 500 bland tjejer 18-20 som flirtar lite.

Och jag känner mig alldeles för äcklig och skröplig för att patetiskt försöka "jaga efter".

"Så låt de siista ljuva åren, bli de bäästa i ditt liv!"

Vad förfaller först då?
Citera
2024-07-01, 22:19
Medlem
Citat:
Det bästa med 18-åringar är att oavsett hur gammal jag är så är 18-åringarna lika gamla.

Ja, precis. Dock är 18 år för ungt; jag skulle skämmas att gå med en 18-åring på stan, även om jag skulle kunna tänka mig att ha sex med dem.
Citera
2024-07-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parmenideswannabe
Vad förfaller först då?

En gråsten
Citera
2024-07-01, 22:20
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ja, precis. Dock är 18 år för ungt; jag skulle skämmas att gå med en 18-åring på stan, även om jag skulle kunna tänka mig att ha sex med dem.

Inte fan ska du knulla någon offentligt väl? Eller vet du vad. You do you, boo. I don't kinkshame.
Citera
2024-07-01, 22:21
Medlem
Citat:
Inte fan ska du knulla någon offentligt väl? Eller vet du vad. You do you, boo. I don't kinkshame.

Nej, man måste ju träffa en 18-åring någonstans först. Jag använder inte sociala medier eller dejtingappar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in