2024-06-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ett tips till kvinnor. Den bästa huskuren som finns är

Naturell yoghurt, som är rik på probiotika och är därför en av de bästa huskurerna mot bakteriell vaginos. Det tillför nämligen hälsosamma bakterier till vaginan och mildrar även kroppens reaktioner på de bakterier som orsakar infektionen.

Det hjälper till att motverka svamp och de dåliga bakterierna som utsätter vaginan.

Doppa en tampong full med yoghurten, för in i underlivet och byt tampong 2-3 ggr/dygn. Efter en vecka/10 dagar är du botad.

Eller så äter du bara rätt så har du aldrig såna problem, bara en ny partner har någon gång gett mig svamp, eller urinvägsinfektion.

Lite äckligt att gå omkring och lukta sur filmjölk :P
Fast jag erkänner har testat en gång och jag tror det fungerade, det var längesedan.

Bättre äta rätt och tvätta sig rätt.
Citera
2024-06-23, 23:51
Medlem
Ja Feminizm gjorde att kvinnor slutade tvätta sig.

För 15 år sedan hade 1/10 dålig hygien i snippan.

Senaste 5 åren var det 9/10 med dålig snippa som luktar piss och skit.

Äckligt som fan är det.
Citera
2024-06-23, 23:54
Medlem
Du kan absolut inte säga, du luktar fisk i fittan.

Gör såhär istället:
När hon drar upp något om ett ex, så gör du likadant om ditt ex som luktade väldigt mycket och sedan när ni ska skiljas så säger du att du tycker om henne och allt och vill att hon ska må bra så be henne kolla upp om allt är som det ska hos en gynekolog och säg att du ska också kolla din.

Ni båda har säker varit med andra förr och vill att ni ska ha en bra start på ett nya liv tillsammans.
Citera
2024-06-24, 00:01
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wearegonnadie
Eller så äter du bara rätt så har du aldrig såna problem, bara en ny partner har någon gång gett mig svamp, eller urinvägsinfektion.

Fast jag erkänner har testat en gång och jag tror det fungerade, det var längesedan.

Det otroliga är att det faktiskt fungerar men det är inte många som vet om det. Att lukta filmjölk några dagar är mycket bättre och roligare än att lukta fisk när man vet att problemet man har försvinner.

Sedan är det som du säger, tvätta bara med vatten och aldrig tvål, om det är inte en tvål avsedd för underlivet men även där ska det aldrig överdrivas. Underlivet är inte smutsigt på det sättet om det är friskt.
Citera
2024-06-24, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer

Äckligt som fan är det.

Vet i fan om det är det, utan för mycket fokus på allt det ytliga istället för att bry sig mer om sig själv och att vara naturlig.
Ta hand om sig och inte vara så plastig. Att utforska och bli vän med sin kropp.

Tyvärr mer snabbfixar, piller och medicin, och sämre mat.
Citera
2024-06-24, 00:24
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wearegonnadie

Jag visste inte att maten påverkar men det kanske det gör.
Kan du ge exempel på att äta rätt?
Citera
2024-06-24, 00:26
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:

Naturell yoghurt, som är rik på probiotika och är därför en av de bästa huskurerna mot bakteriell vaginos. Det tillför nämligen hälsosamma bakterier till vaginan och mildrar även kroppens reaktioner på de bakterier som orsakar infektionen.

Det hjälper till att motverka svamp och de dåliga bakterierna som utsätter vaginan.

Doppa en tampong full med yoghurten, för in i underlivet och byt tampong 2-3 ggr/dygn. Efter en vecka/10 dagar är du botad.

Riktigt bra tips damer! Ett ex gjorde ibland samma efter att det sved när hon pissa lukta aldrig illa dock
Citera
2024-06-24, 00:33
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer

Äckligt som fan är det.
I dag ska alla tjejer lukta parfym och tycker också att även deras underliv ska lukta "gott" istället för naturligt och använder därför för mycket starka tvålar som gör att de får obalans som orsakar svamp.

Eller också är det bara ytan som är viktig och struntar i hur de sköter sin underlivshygien eftersom den inte "syns" och det blir att de luktar illa när trosorna åker av.
Citera
2024-06-24, 01:14
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Jag visste inte att maten påverkar men det kanske det gör.
Kan du ge exempel på att äta rätt?
Vegetarianer, och andra som t ex odlar själv och är noga med vad dom äter, har oftast (läs alltid) en frisk och välsmord mus. Det är i alla fall min högst ovetenskapliga erfarenhet, som boomer.
Citera
2024-06-24, 01:21
Bannlyst
Det beror på att hon tvättar sig fel, alternativ att hon har knullat för många och förstört sitt PH-värde.
Olika kukar = förstör Ph värdet
Citera
2024-06-24, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jag pullade en brud när vi komla film. Sedan så hökl jag typ om runt hennes huvud son jag klia henne på kinden med den tassen jag va nere o rota i henne vidiriga fitta. Jag tror hon fatta det för efter 10 dagar lukta de inte mer.
Hahaha! Så jävla utstuderat och smart.
Jag får en mental bild av hennes min när du drog fingret under kranen på henne.
Citera
2024-06-24, 05:48
Medlem
goofers avatar
Citat:

Stolle, skall du bota en infektion med yoghurt?
Det är ANTIBIOTIKA som gäller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in