Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Sjukt ändå hur G kunde fläka ut sig så mycket förut för att övergå till att vara så tråkig och ha noll inlevelse. Undrar verkligen vad som hände, måste bara ha något med Z att göra... Nu för tiden är det bara före och efterbilder på städning, reklam, inlägg från öppna förskolan, frågestunder med tråkiga frågor och svar och mer reklam... Det är knappt man får se några tuttbilder längre heller, bara enstaka sådana 😆 Har svårt att se hur hon ska överleva som influencer... Hon själv kan väl knappast vara nöjd heller...
Jag tror helt enkelt att hon blivit rädd för att fortsätta dela så integritetslöst som hon gjort förut. Med tanke på denna tråd exempelvis och andra rykten som finns om henne och framförallt hela hennes familj.
Det kan ha blivit ett ganska tufft uppvaknande misstänker jag.
Det kan nog bli svårt att bibehålla intresse för henne som flunsa. De flesta städar nog hellre sitt eget hem än att se henne städa sitt beiggråa hem i vart och vartannat inlägg.
Kollade in en annan flunstjej (Clara Diefke) med liknande färg, form, tatuerad och med några barn i bagaget. Färre följare än G, men ett ganska färgstarkt och roligt content om man jämför med G som är ganska trist gällande innehåll och personlighet .
Clara är också lite väl inbjudande vad gäller sina barn och det är ju bara att beklaga. (Som tyvärr majoriteten är av dagens föräldra-influencers) Men utöver det så känns Clara bjussig och rolig på ett sätt som jag inte tror att G skulle klara av. Att ta perfekta bilder på fruktfat och pedantstäd skapar inte per automatik en bra influencer.