2026-05-04, 16:35
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Vilket jäkla sömnpiller hennes konto är... Händer absolut ingenting av intresse...

Men hon har äntligen tagit bort det där med en av Sveriges största bloggar samt länken till bloggen från hennes Instagram... Alltid något...
Citera
2026-05-06, 12:14
Medlem
Forumforums avatar
Kollade hennes "chiagotta" och det enda jag kommer att minnas från den är hennes "PUUSS" i slutklämmen. Intressant ändå att hon tagit bort sin självutnämnda bloggtitel😆

Men håller med ovanstående: hon är otroligt tråkig. Tror att hon också har tråkigt eftersom hon för det mesta svarar på allt. Förmodligen så att det ska se ut som att hon har många kommentarer.
Citera
2026-05-06, 13:53
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Sjukt ändå hur G kunde fläka ut sig så mycket förut för att övergå till att vara så tråkig och ha noll inlevelse. Undrar verkligen vad som hände, måste bara ha något med Z att göra... Nu för tiden är det bara före och efterbilder på städning, reklam, inlägg från öppna förskolan, frågestunder med tråkiga frågor och svar och mer reklam... Det är knappt man får se några tuttbilder längre heller, bara enstaka sådana 😆 Har svårt att se hur hon ska överleva som influencer... Hon själv kan väl knappast vara nöjd heller...
Citera
2026-05-06, 15:24
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Sjukt ändå hur G kunde fläka ut sig så mycket förut för att övergå till att vara så tråkig och ha noll inlevelse. Undrar verkligen vad som hände, måste bara ha något med Z att göra... Nu för tiden är det bara före och efterbilder på städning, reklam, inlägg från öppna förskolan, frågestunder med tråkiga frågor och svar och mer reklam... Det är knappt man får se några tuttbilder längre heller, bara enstaka sådana 😆 Har svårt att se hur hon ska överleva som influencer... Hon själv kan väl knappast vara nöjd heller...

Jag tror helt enkelt att hon blivit rädd för att fortsätta dela så integritetslöst som hon gjort förut. Med tanke på denna tråd exempelvis och andra rykten som finns om henne och framförallt hela hennes familj.

Det kan ha blivit ett ganska tufft uppvaknande misstänker jag.

Det kan nog bli svårt att bibehålla intresse för henne som flunsa. De flesta städar nog hellre sitt eget hem än att se henne städa sitt beiggråa hem i vart och vartannat inlägg.

Kollade in en annan flunstjej (Clara Diefke) med liknande färg, form, tatuerad och med några barn i bagaget. Färre följare än G, men ett ganska färgstarkt och roligt content om man jämför med G som är ganska trist gällande innehåll och personlighet .

Clara är också lite väl inbjudande vad gäller sina barn och det är ju bara att beklaga. (Som tyvärr majoriteten är av dagens föräldra-influencers) Men utöver det så känns Clara bjussig och rolig på ett sätt som jag inte tror att G skulle klara av. Att ta perfekta bilder på fruktfat och pedantstäd skapar inte per automatik en bra influencer.
Citera
2026-05-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357

Jag har också reagerat på att hennes klädstil ändrats drastiskt, från porrklädsel dagligen till mer ”normal” från typ en dag till en annan.

Senast jag såg henne ändra klädstil från en dag till en annan var när hon träffade z😅Vet inte om någon annan reagerade på det men HELT PLÖTSLIGT köptes det enbart adidas tights i olika färger (samt börjades lyssna på massa svensk rapp som hon enligt henne alltid lyssnat på men nu från ingenstans var tvungen att visa upp varenda dag).
Det var lite wierd
Citera
2026-05-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisken95
Jag har också reagerat på att hennes klädstil ändrats drastiskt, från porrklädsel dagligen till mer ”normal” från typ en dag till en annan.

Senast jag såg henne ändra klädstil från en dag till en annan var när hon träffade z😅Vet inte om någon annan reagerade på det men HELT PLÖTSLIGT köptes det enbart adidas tights i olika färger (samt börjades lyssna på massa svensk rapp som hon enligt henne alltid lyssnat på men nu från ingenstans var tvungen att visa upp varenda dag).
Det var lite wierd
Porrklädsel! 🤣🤣🤣
Citera
2026-05-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Porrklädsel! 🤣🤣🤣

Hahaha visste inte hur jag skulle beskriva den 😭
Citera
2026-05-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisken95
Hahaha visste inte hur jag skulle beskriva den 😭
Du träffade mitt i prick! 😘
Citera
2026-05-12, 15:01
Medlem
Men nu kom det iaf lite tits & ass på insta! Kan man ens bada i en sån baddräkt?
Citera
2026-05-12, 15:36
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballonlakrits
Men nu kom det iaf lite tits & ass på insta! Kan man ens bada i en sån baddräkt?

Tror inte att hon är typen som badar. Sminket kan rinna av då. Det skulle uppstå märkliga svartvita ränder på den sexxiga baddräkten 😘
Och det skulle hon aldrig riskera.
Iof skulle hon säkert kunna tvätta bort det med Västerbottens såpan 🤔
Citera
2026-05-12, 15:38
Medlem
Forumforums avatar
Varför fick inte "mannen" eller ens "pappan" vara med i denna fantastiska bildkavalkad?

Kanske han hade noppiga adidasbrallor eller långa tånaglar, irriterad på frugan eller bara bortrest?
På långfärdsfiske eller (borta)match?
Citera
2026-05-13, 05:49
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballonlakrits

Tror inte heller hon badar och har även svårt att se att hon skulle bada bastu. På sin höjd sitter hon någon minut i bubbelpoolen och då har hon gjort sitt gällande bad eller spa på fronten som har med vatten att göra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in