Jag som kvinna tycker det är väldigt intressant och roligt att ta del av främst mäns tankevärld, funderingar och reflektioner. Jag har annars bara övervägande kvinnor omkring mig.
Jag hängde mest på familjeliv först - men tycker sedan länge flashback är bättre. Tycker flera män här har tänkvärda reflektioner och män är så mycket mer ambitiösa och detaljrika när de svarar. Det är en slående skillnad mellan män och kvinnor som skriver tycker jag.
Men det finns givetvis många tramstrådar. Men det har blivit mycket värre på familjeliv.
Det ovanliga är att jag är på flashback men inte min man. Han är väldigt skeptisk till sociala medier

Han har inte heller nån aning om vad jag skriver eller vem jag är här. Ärligt talat så tror jag inte att han gillar det.
"Oscenurerat" är kul då man verkligen får veta vad folk tycker. Jag tycker faktiskt det är en viktig demokratisk rättighet. Folk får andas lite. - och andas ut det dom går och bär på.
Jag håller inte med alla så klart, men det spelar ingen roll. Tanken är fri. Folk tänker och känner och det är äkta.
Sen finns det ju massa olika kategorier och folk kan dela med sig av vad dom kan.
Samtidigt vill jag sluta här. Det är så lätt att fastna och jag multitaskar hela tiden.