2024-07-23, 06:15
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Jesus vill nog inte att du visar utsatta kvinnor som män en sida av Jesus tro som hör hemma i en svennes allt för högfärdiga beteende där man inte bara en eller 2 gånger går en oskuld, nörd, ensam, som gangster allierad medlem att skaka förbryllat över sånt snack som utges av sånna som dig. Fin manifestation är lik förbannat dominerat så som övriga behållare av jade 111 eller övriga skådespelare att övertyga oss fler än er om hur olidligt hopplöst det må kännas för er rival som vår rival att genomföra kommunikation. Nu i detta, min bästa bror en svart och min pappa tattare
Är jag nedlåtande?
Citera
2024-07-23, 07:10
Medlem
Byxfuckers avatar
Nu förutsätter jag att vi pratar om en sataismn i stil med LaVey-varianten.
Norrlänningar verkar för mig mer individualistiska än många andra svenskar. Det ihop med någon sorts "vi-mot-dom" grej mellan resten av Sverige och deras landskap kanske leder till just satanism.

Jag är inte från Norrland, men från landsbygden, och hade jag varit tvungen att välja en trosuppfattning hade det antingen varit satanism eller buddhism
Citera
2024-07-31, 02:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Nu förutsätter jag att vi pratar om en sataismn i stil med LaVey-varianten.
Norrlänningar verkar för mig mer individualistiska än många andra svenskar. Det ihop med någon sorts "vi-mot-dom" grej mellan resten av Sverige och deras landskap kanske leder till just satanism.

Jag är inte från Norrland, men från landsbygden, och hade jag varit tvungen att välja en trosuppfattning hade det antingen varit satanism eller buddhism

Förmodligen bdsm som tro om erbjudandet hade poängterat 6 som medverkande i dess utförande?

Ändå skönt att skylla på att mamma och pappa inte var troende. Men förlåt, det där kommer jag inte acceptera när du oavsett serbien eller Göteborg din kropp avslutas död o du bevittnar ett mellanting mellan liv o död och den fridfullhet och lycka gud ger dig kan jag snabbt ändra till dig vädjandes om att få gå tillbaka, få se gud och i flesta fall böla ner dig när jag står oberörd av dig. Oavsett vem du är så vill jag arbeta för gud så att du hamnar rätt. Men tro inte att någon annan än Jesus tar emot dig efter mig. Han är den rätte. Lyssna på hans ord snälla ❤️
Senast redigerad av Barachiel 2024-07-31 kl. 02:58.
Citera
2024-07-31, 03:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Är jag nedlåtande?

Du är och för många hederlig och visheten din är fin. Du andas Jesus, du gör mer än vad jag önskar jag kunde gjort ❤️
Senast redigerad av Barachiel 2024-07-31 kl. 03:07.
Citera
2024-07-31, 04:57
Medlem
Actuallysos avatar
Jag vet inte, men fått känslan att det är så. Många som lyssnar på metal och t ex band som Burzum där osv.
Citera
2024-07-31, 05:10
Medlem
Jomenvisst, skoja (no offense)
Citera
2024-07-31, 08:28
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Förmodligen bdsm som tro om erbjudandet hade poängterat 6 som medverkande i dess utförande?

Ändå skönt att skylla på att mamma och pappa inte var troende. Men förlåt, det där kommer jag inte acceptera när du oavsett serbien eller Göteborg din kropp avslutas död o du bevittnar ett mellanting mellan liv o död och den fridfullhet och lycka gud ger dig kan jag snabbt ändra till dig vädjandes om att få gå tillbaka, få se gud och i flesta fall böla ner dig när jag står oberörd av dig. Oavsett vem du är så vill jag arbeta för gud så att du hamnar rätt. Men tro inte att någon annan än Jesus tar emot dig efter mig. Han är den rätte. Lyssna på hans ord snälla ❤️

Det där var nog ett typexempel på text som visar hur man ser tecken på att någon lider av schizofreni alternativt vanföreställningar.
Du borde antingen söka hjälp för att uttrycka dig förståeligt eller söka vård för psykisk ohälsa.
Citera
2024-07-31, 10:27
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:

Du är och för många hederlig och visheten din är fin. Du andas Jesus, du gör mer än vad jag önskar jag kunde gjort ❤️
Detta är väl det vänligaste som någon någonsin har skrivit på Flashback.

Jag är inte lik Jesus på annat sätt än att jag förstår och tycker om hans budskap. Men om man inte försöker vara mer lik Jesus så blir man mer lik djävulen. Han är denna vår världs furste och utan Jesus och evangeliernas lyftkraft sjunker vi, fortare eller saktare.
Citera
2026-05-05, 11:08
Medlem
En och annan framförallt i Boden. Nu är jag från lite längre upp men vi träffas ibland.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in