Citat:
Ursprungligen postat av
Byxfucker
Nu förutsätter jag att vi pratar om en sataismn i stil med LaVey-varianten.
Norrlänningar verkar för mig mer individualistiska än många andra svenskar. Det ihop med någon sorts "vi-mot-dom" grej mellan resten av Sverige och deras landskap kanske leder till just satanism.
Jag är inte från Norrland, men från landsbygden, och hade jag varit tvungen att välja en trosuppfattning hade det antingen varit satanism eller buddhism
Förmodligen bdsm som tro om erbjudandet hade poängterat 6 som medverkande i dess utförande?
Ändå skönt att skylla på att mamma och pappa inte var troende. Men förlåt, det där kommer jag inte acceptera när du oavsett serbien eller Göteborg din kropp avslutas död o du bevittnar ett mellanting mellan liv o död och den fridfullhet och lycka gud ger dig kan jag snabbt ändra till dig vädjandes om att få gå tillbaka, få se gud och i flesta fall böla ner dig när jag står oberörd av dig. Oavsett vem du är så vill jag arbeta för gud så att du hamnar rätt. Men tro inte att någon annan än Jesus tar emot dig efter mig. Han är den rätte. Lyssna på hans ord snälla ❤️