2024-07-21, 22:05
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Orkney, Shetland, caithness, york, island, Åland, Färöarna, Irland, sen att vi tvingat på alla dessa kungadömen likt vår egen som dansk eller norsk härskare över britterna i hundratals år men finnarna slipper förbi allt det? Mjaaa vete fan
Var du full när du läste och skrev på natten?
Finnarna slapp inte undan Sverige och Ryssland, som jag skrev.

Finland blev Svenskt när Kung Erik, den "helige", bedrev korståg, slapp inte Svensken innan 1809.
Finland blev inte självständigt för-änn 1a världskriget, då de slapp Ryssen.
Citera
2024-07-22, 18:37
Medlem
De finns i 5 minuter sen har gett bort sitt medvetande. Allt handlar om vad ni tänkt på inte vilken gud ni följde.
Tyckte yahweh såg ut som en skummis, nu har den förlorat pga bråk i.onödan.
De svarar bara tvärtemot vad de ska göra. Vi har bättre medvetande än de.
De är som småbarn som aldrig är nöjda.
Hoppas de drar någon gång .
Pinsamt att folk har offrat sig för de.
Citera
2024-07-22, 18:41
Medlem
Satanister kan svara. Är ni släkt mer Buddha eller inte?
Enligt "gud" vann de alltid över er.
Tröttsamt med era floskler.
Och alla entiteter vann. Kan ni åka ritualkarusell i 7 dygn..
Citera
2024-07-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Om man tänker som Marx så är man marxist men nästan alla människor tänker som Satan, inte bara i Norrland.

Satan betyder motståndare och hur är man lagd om man inte märker motståndet? Vi är ändå helt i hans värld...

Du vill att dina barn ska sitta ensama med en sadist, som vill misshandla alla..Men att du kan helt enkelt inte stå för det.
Uppenbarligen är du en annan typ än de.
Men den gud är ju en alien parasit.
Vilket de står för.
Dags välja aliens eller människor ?

Varje natt man lägger sig lägger de sig i Mina drömmar, men när man vaknar är de som demoner I ett system som är mer masoshistiskt än vanliga parasiter.
Har stått ut med parasiter i 40 år. Du ska dra endå vågar du inte.?
Folk har tagit bort sina barn från planeten. Endå ska ni envisa er med era räddningar.
Citera
2024-07-22, 19:02
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Du vill att dina barn ska sitta ensama med en sadist, som vill misshandla alla..Men att du kan helt enkelt inte stå för det.
Uppenbarligen är du en annan typ än de.
Men den gud är ju en alien parasit.
Vilket de står för.
Dags välja aliens eller människor ?

Varje natt man lägger sig lägger de sig i Mina drömmar, men när man vaknar är de som demoner I ett system som är mer masoshistiskt än vanliga parasiter.
Har stått ut med parasiter i 40 år. Du ska dra endå vågar du inte.?
Folk har tagit bort sina barn från planeten. Endå ska ni envisa er med era räddningar.
Gud är inte en alien utan skaparen av vår värld. Satan är en sadist, mördare och lögnare som är världens furste.
Citera
2024-07-22, 19:08
Medlem
Citat:
Gud är inte en alien utan skaparen av vår värld. Satan är en sadist, mördare och lögnare som är världens furste.

Ja men vet du dina bevis är oerhört små nu. För en riktig gud vill att alla ska tjäna något.
Inte ha en smyg alien invasion. De beter sig som sadist fjortisar.
Sen låtsas de offra en tarm från jezebel fast de är ute efter betydligt mer än så.
Sen ska man stå ut med du har psykos dårarna med. Går jag fan inte med på.
Citera
2024-07-22, 19:35
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ja men vet du dina bevis är oerhört små nu. För en riktig gud vill att alla ska tjäna något.
Inte ha en smyg alien invasion. De beter sig som sadist fjortisar.
Sen låtsas de offra en tarm från jezebel fast de är ute efter betydligt mer än så.
Sen ska man stå ut med du har psykos dårarna med. Går jag fan inte med på.
I Satans värld blir vi hårt prövade.
Citera
2024-07-22, 22:47
Medlem
Citat:
I Satans värld blir vi hårt prövade.
Ne de lever bara i negssnusk världen.
Vill inte ha den där slemmiga saken här. Jävla människohatare. Jesusteamtet är samma pack som slem parasitdjur.
Pervers livsstil. Blä
Citera
2024-07-22, 22:53
Medlem
Den säger bara jag ska ha ditt huvud och dina öron. Vad är det.för fel i huvudet?
De ska lämna organen.
Citera
2024-07-22, 22:54
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ne de lever bara i negssnusk världen.
Vill inte ha den där slemmiga saken här. Jävla människohatare. Jesusteamtet är samma pack som slem parasitdjur.
Pervers livsstil. Blä
Anklagelser utan sans och vett, men Jesus förlåter dig säkert.
Citera
2024-07-22, 23:15
Medlem
Citat:
Anklagelser utan sans och vett, men Jesus förlåter dig säkert.

Har väldigt ont i öronen.
Hur dryg är du?
Ont i öronen?
Eran gud är den tråkigaste jag sett. Typiskt alienjävel tjata om att "människor ska lida" avundsjuk och konstig i huvudet.
Människor är en unik och bra art de där är fula och konstiga.
De visar ljuspartiklar på öronen på repeat. Så tråkiga.
Att de ville leva bland människor är ett skämt.
Hatade de när jag var barn tom.
Citera
2024-07-23, 04:46
Avslutad
Ni andra som inte kommenterar eller vanligtvis bemödar sin tid åt att rättfärdiga de, de som uppsåtligt vill få resultat utifrån sin egen prestation och som ni sett maler på i oändligheternas oändlighet. Låt dem va! Låt dem snegla runt efter nästa offer som lätt given gäst å deras vägnar. Ni som vet att ni kan ge tid åt Jesus, kanske kyrkan närliggandes hos er eller bibeln som en efterbrytare till den häftiga fantasy boken ni är uppslukad av. Fortsätt….. här inne ska ni leta och leta tills ni kommer över en som mig som måste knäppa er på näsan så att ni kan släppa detta uråldriga mönster från fina dig som nu hör mig kräva att du är smarta än det här! Mer än det här. Amen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in