2025-03-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonasliljenholm
Vad tycker herrskapet om årets lineup?

Personligen tycker jag det känns som att det är många små band och inte så många tungviktare,om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.
Jag tyckte det var lite mellanmjölk redan förra året, i år finns det ingenting än som jag känner att jag verkligen måste se. Kommer jag gå ändå? Ja. Och se en jävla massa. Men jag är inte överväldigad över lineupen, det är jag inte.
Citera
2025-03-15, 12:02
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Jag tyckte det var lite mellanmjölk redan förra året, i år finns det ingenting än som jag känner att jag verkligen måste se. Kommer jag gå ändå? Ja. Och se en jävla massa. Men jag är inte överväldigad över lineupen, det är jag inte.
Håller med dig, Det har varit avsevärt högre standard på lineupen föregående år.

ska dom ta in en massa mediokra småband så får dom sänka priset på biljetterna.

Hörde precis att Joddla ska spela på festival stage...
Citera
2025-04-04, 20:42
Medlem
Sista banden släpptes idag! Fortfarande väldigt meh

❤️‍🔥2025❤️‍🔥

Idag presenterar vi de sista banden till årets line-up:

GOTTHARD
HYPOCRISY
CYHRA
JORN
WISHBONE ASH
KEE MARCELLO PERFORMS EUROPE
KORSLAGDA KUKAR
MOONSPELL
BLINDSIDE
CRAZY LIXX
MÚR
HORNDAL
UNIVERSE III
THE COMMONERS
SACRED
GRAND MOJO
THE CRYPT
ROCKKLASSIKER ALLSTARS

Läs mer om banden på vår hemsida. Biljetterna haffar du på Ticketmaster - länkar i kommentarerna! ⚡️

#swedenrock #swedenrock2025 #srf2025 #swedenrockfestival
Citera
2025-05-19, 20:00
Nu är det snart dags, 15 dagar kvar
Citera
2025-05-20, 11:11
Medlem
Hej! Väldigt taggad på festivalen nu! Men råkade vara för snabb när jag köpte biljetter så köpte 3-dagars när jag ville ha 4-dagars egentligen. Någon som vill köpa dom av mig?? Runt 3200? Köpte dom på resale så enda sättet jag kan lösa det på är Ticketmaster transfer eller om någon vill byta eller dylikt

Finns på riktigt också. Kan skicka video när jag jonglerar mitt pass, mitt körkort och mitt ID-kort
Citera
2025-05-20, 13:31
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallana654
Hej! Väldigt taggad på festivalen nu! Men råkade vara för snabb när jag köpte biljetter så köpte 3-dagars när jag ville ha 4-dagars egentligen. Någon som vill köpa dom av mig?? Runt 3200? Köpte dom på resale så enda sättet jag kan lösa det på är Ticketmaster transfer eller om någon vill byta eller dylikt

Finns på riktigt också. Kan skicka video när jag jonglerar mitt pass, mitt körkort och mitt ID-kort
Prova annonsera i facebookgruppen istället eller på ticketswap.
Citera
2025-05-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Prova annonsera i facebookgruppen istället eller på ticketswap.

Ja, allt löste sig fint med ticketswap
Citera
2025-05-21, 15:23
Medlem
Någon som vet vad som händer om man ertappas med en plunta när dom gör kroppsvisiteringen? Kan man bli av med hela fyrdagarsbiljetten då eller är dom mer resonabla (dvs tar pluntan och häller ut innehållet)?
Citera
2025-05-22, 01:44
Medlem
Du brukar få hälla ut innehållet eller så bara vänder du och går inte in..
Citera
2025-05-29, 21:35
Medlem
drinksareonmes avatar
Kommer verkligen gubbarna på 50+ kolla på ett band som KoRn.
Citera
2025-06-01, 20:17
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Ni som ska åka till Sweden Rock Festival och rocka loss i några dygn, har ni sett att det finns en gratis-version av Sweden Rock Magazine att plocka?

Citat:
Ta ditt ex av Sweden Rock Magazines gratistidning på Sweden Rock Festival!

Sveriges enda hårdrockstidning delar ut ett 60 sidor tjockt specialnummer med artister som spelar på festivalen och på kommande konserter i Sverige.

Du får stort spelschema och områdeskarta. Du får tryckta A4-foto med D-A-D, Opeth och Within Temptation som du kan ta med dig till deras signeringar på festivalen.

Läs allt om hur du kan vinna guldbiljett till konserter med AC/DC, Guns N’ Roses, Iron Maiden och Europe på STHLM Fields!

Vinnaren dras på Sweden Rock Festival klockan 11.00 den 7 juni.

Du hittar tidningen hos Sweden Rock Magazine i Skivhallen vid Plattan och i Sweden Rock Festivals officiella merch-butiker.

Finns bara 10 000 exemplar – ta ditt ex innan de tar slut!

Ett väldigt begränsat antal tidningar kommer att finnas tillgängliga för Sweden Rock Magazines prenumeranter efter festivalen.

Kan ju vara roligt att ha något lite exklusivt att bläddra i.
Citera
2025-06-03, 10:07
Medlem
Kedoxs avatar
Det är ju kuken att man missar i år.

Inte för att det var så många band jag vill se som jag inte redan sett.
Slipknot hade väl varit kul bara för att ha sett.
Stryper hade jag gärna velat se också.

Men det är festivalandet i sig jag lider av att missa. Älskar att stå i ett tätt packat publikhav som gungar fram och tillbaka och blir som i trans om det är ett band som levererar.

Campinghänget där man finner kamrater och lämnar festivalen ett par ligg rikare.

Vad jag inte kommer sakna däremot är att bli av med så helvetes massa pengar och att frysa sönder på natten trots sovsäck och extra filtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in