Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-11, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Finns massor med personer som base'ar, alltså röker crack, jag rökte crack väldigt mycket innan jag fann PV

Tar bokstavligen enbart 5 minuter att göra ditt eget crack, alltså göra om kokainhydroklorid till kokainfribas. Det ända du behöver att Natriumvätekarbonat eller Natriumbikarbonat (Natriumbikarbonat blir till Natriumvätekarbonat när du löser upp det i vatten)

Denna reaktion gör om ditt kokain i saltform (pulverform) till kokainbas, alltså crack Lite knepigt första gången och nervöst, då kokain är dyrt och du löser upp allting i vatten, men det är lätt när du väl gjort det första gången.

Och anledningen till att det inte är en grej här i sverige, alltså att dom inte säljer crack istället är pga crack har ett väldigt dåligt rykte, plus att kokainet i sverige är sååå mycket dyrare än i USA, plus att dom använder mycket mer bakpulver än vad som behövs, så cracket där innehåller oreagerat natriumvätekarbonat. I princip samma som att banka ut produkten.

Sen är det jävligt äckligt att röka 'base' eller vad det nu kallas för. Man röker det i Latinamerika och det är som jag fattar gjort på resterna av kokaintillverkningen eller som ett annat sätt att få ut kokainliknande derivat ur kokabladen. Vi har inga kokablad i Sverige för den delen att utvinna något liknande. Ja det blev lite off-topic men tror det går att göra crack på lite olika sätt.
Senast redigerad av Petitoo 2025-11-11 kl. 05:57.
Citera
2025-11-11, 09:06
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Bara koka det själv..sjukt enkelt ju😁🤓

Förmodligen!
Citera
2025-11-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Förmodligen!

Sked,bikarbonat,vatten plus tändare. Vipps så har du crack👍
Citera
2025-11-11, 11:13
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Tack, får försöka fixa.

Citera
2025-11-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tack, får försöka fixa.

Skaka inte på händerna bara😜😁 o ta typ en spik eller skruv o samla upp oljan som lägger sig i skeden efter du löst upp det och eldat under skeden👍
Citera
2025-11-12, 02:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
En polare till mig gjorde också crack på så vis.
Citera
2025-11-12, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Ja precis🤓
Citera
2025-11-12, 02:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ja precis🤓
Kommer ihåg att jag tipsade honom av ett inlägg jag läst här på Flashback av den gamle räven undervattenfisk. Jag rökte av det i alla fall och slog på rätt bra vill jag minnas.
Citera
2025-11-12, 02:36
Medlem
Citat:
Kommer ihåg att jag tipsade honom av ett inlägg jag läst här på Flashback av den gamle räven undervattenfisk. Jag rökte av det i alla fall och slog på rätt bra vill jag minnas.

Ja det gör det ju.. mkt bättre än att snorta. Ska bara vara bra saker annars får du inte mycket stenar ut av det 😃
Citera
2025-11-12, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick
Crack finns ju sedan måånga år, som ni alla vet, i typ alla storstäder i USA. Nu på lite senare tid har det börjat bli populärt även i Europa.

Det säljs i Berlin, London och när jag var i Köpenhamn för en vecka.sedan så hörde jag försäljare stå på Istdegade vid tågstation och ropa ut att de hade crack till salu.

Nu har jag inte varit i sthlm på länge, men hur är det möjligt att det inte finns?!? Det finns ju uppenbart en jävla massa ladd i detta land.

Om en grupp/nätverk skulle lära sig hur man kokar så skulle de bli miljonärer på ett par veckor!!

Vad säger ni, varför tror ni att crack inte har kommit till Stockholm?
Det finns crack överallt i Bergen, norrmännen älskar kokain, pundarna röker crack.
Citera
2025-11-21, 17:06
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:

Provade du det? Hur var resultatet?
Citera
2025-11-22, 01:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Provade du det? Hur var resultatet?
Det här var mer än 10 år sedan. Men jag vill minnas att det var bra drag i det. Vet inte hur exakt han gjorde, men jag tipsade honom om det som jag läst i någon tråd här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in