2025-11-26, 17:23
  #37
Medlem
Jag var kolatorsk och en dåvarande polare kokade kokainet till crack, det var väldigt enkelt för honom, han använde bikarbonat och eventuellt något mer. Blev stenar som vi rökte i crack pipa. Kicken var obeskrivlig och den kom omedelbart. Kändes som min hjärna skulle explodera fast på ett bra sätt. Aldrig varit så hög på någon stimulant varken före eller efter det...
Citera
2025-11-26, 17:57
  #38
Medlem
Gaupes avatar
Crack verkar ju vara rätt värdelöst, det finns kanske ingen efterfrågan? Entusiaster får väl köpa ladd och knåpa ihop skiten själva.
Citera
2026-05-10, 04:09
  #39
Medlem
knark-kungens avatar
Vad säger ni som rökt crack, är det värt att testa?

Vet hur vanebildande bra ladd kan vara även om jag knappt kör stims längre.

Är det som vissa vittnar om, ett schysst rus sen är det bara paranoia?

Charlie Scheen säger att hans bästa drogupplevelse var första crackpipan och ett hookerblowjob.
Citera
2026-05-10, 19:52
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad säger ni som rökt crack, är det värt att testa?

Vet hur vanebildande bra ladd kan vara även om jag knappt kör stims längre.

Är det som vissa vittnar om, ett schysst rus sen är det bara paranoia?

Charlie Scheen säger att hans bästa drogupplevelse var första crackpipan och ett hookerblowjob.

Ja det är värt att testa iaf skulle jag säga. Brukade köpa 2g i månaden och göra crack. Goda tider.
Citera
2026-05-11, 00:10
  #41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Ja det är värt att testa iaf skulle jag säga. Brukade köpa 2g i månaden och göra crack. Goda tider.
Utvecklades någon tillfällig paranoia när du använt det några gånger? Inte för du varit uppe länge för det blir ju alla.

Ringde det i öronen när du rökte det?
Citera
2026-05-13, 01:24
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Utvecklades någon tillfällig paranoia när du använt det några gånger? Inte för du varit uppe länge för det blir ju alla.

Ringde det i öronen när du rökte det?


Det ringer i öronen när man skjuter skiten😁
Citera
2026-05-13, 20:10
  #43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Utvecklades någon tillfällig paranoia när du använt det några gånger? Inte för du varit uppe länge för det blir ju alla.

Ringde det i öronen när du rökte det?

Ja visst lite tillfällig paranoia ibland men inte så farligt. Som nedanstående skrev så jepp när jag körde IV kunde det ringa gott.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in