2024-06-09, 20:27
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Jo du har slängt bort din röst på ett extremistparti, det är väldigt oklokt. Dessutom har du inte koll på vad dina företrädare sagt?

https://www.expressen.se/nyheter/snon-pa-vag-att-forsvinna-for-alltid/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3w5lqd2R1MT9lzHzgAH96O Su3jsSjCFyAZ2y4M7oF2xwoPDIQuEfiT0XU_aem_AedC1DnZ_p 8-lzGBUs8SXTNj7nKs_hO48VeRdsN6ExvGW7m_zVmm2cykZH59b_ 2A9JoQNrAwzgq-_Wdsk4JzH0R5

En bedrövlig individ.

MP bryr sig inte om miljön. Klimatet, klimatet, klimatet är deras slogan i år….det är en helt annan fråga än jordklotets miljö.
Det är uppenbarligen inget för dig att rösta på, nej, bra att det finns alternativ. Du är väl för demokrati, att man ska få rösta på vad man vill?
Citera
2024-06-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliga.Stenen
Miljöpartiet, hade velat kryssa Jakop Dalunde men då han valt att ej fortsätta så föll mitt val på Pär Holmberg.

Kul tråd för övrigt, demokratin lever!

Hela poängen med EU är att frånta vanligt folk makt och inskränka demokratin.

Tänk på Per Garthon.
Citera
2024-06-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Det är uppenbarligen inget för dig att rösta på, nej, bra att det finns alternativ. Du är väl för demokrati, att man ska få rösta på vad man vill?

Absolut, dock hade jag gärna sett att man hade fått rösta mot ett parti också, undrar vilket jag hade valt…
Citera
2024-06-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9

Tänk på Per Garthon.
Garthon, vilken jävla legend! Han visste hur man förvandlade en trökig konferens i hamburg till en sprit och luder-weekend! RIP min bror!
Citera
2024-06-09, 20:42
Medlem
Knegares avatar
Har naturligvis använt min rösträtt och lagt min röst på Sverigedemokraterna.
Citera
2024-06-09, 20:43
Medlem
Var och röstade alldeles nyligen, ekade tomt med väljare i vallokalen. Får anta att folk varit ute i bättre tid än mig. Jag tror inte min röst gör skillnad nej
Citera
2024-06-09, 20:44
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:

Tänk på Per Garthon.

Exakt, därför får ingen min röst dithän, jävla miffo grejer. Folket ska väl för fan inte behöva rösta på bara dåliga alternativ för dem! Vad är det vi har blivit ilurade , jo det perfekta bedrägeriet för alla vet ju att Demokrati det är folkets röster, det är det bästa styrelseskicket!
Citera
2024-06-09, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Vad är det för värdelösa människor som röstar på ett sådant skitparti som KD? Och varför för att få ett mandat Rädda jobbet till subban Alice Teodorescu

Att folk överhuvudtaget orkar jobba grattis för alla dessa värdelösa Gamar till politiker är obegripligt.

Kryssade Alice för att hon modigt står upp mot vänsterns rasism och antisemitism, är för ett demokratiskt och vettigt EU där det ska existera ett samhällskontrakt. Jag älskar Alice.
Citera
2024-06-09, 20:52
Medlem
Börjar faktiskt gilla EU val lite, även om vänstern kommer stänga ute så gott de går. Men folket säger sitt och ger fingret åt Bryssel
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-06-09 kl. 20:55.
Citera
2024-06-09, 21:02
Medlem
Citat:

Tänk på Per Garthon.

Förstår hur du tänker tror jag, samtidigt så är detta eu projekt långt gånget, ja hela världen har globaliserats - mycket på initiativ från en friare marknad och ekonomier/börsen har blomstrat, under 80 till 00 talet. Alla länder har blivit beroende av varandra på ett annat vis. Detta är inte så konstigt sett till hela Europas historia. Även Garthon har med tiden ändrat ståndpunkt gällande Eu-medlemskapet.
Citera
2024-06-09, 21:03
Medlem
Som sagt så stämmer inte valplatsundersökning speciellt bra med verkligheten. Vänta så ska ni få se när Camilla Kvartoft sätter sin kommunism i halsen.
Citera
2024-06-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Jävla skämt. SVT är korrupt.

Jahapp, men ta det lugnt senare kommer det riktiga resultatet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in