2024-06-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Du tror inte nån har högermänniska snott lappar?

Då det bara är vänsterfolk som tycks syssla med antidemokratiska aktioner, så nej.
Citera
2024-06-09, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akvariumfiskarn
Då är rösten inlagd och för min egen del var valet lätt, Charlie Weimers stod högst upp på listan så jag slapp kryssa.
Men Ni andra som röstade, var ert val enkelt, hoppas och tror ni att rösten gör skillnad?

Jag vill i alla fall tro att det är vår skylldighet att rösta för annars är man inte riktigt kvalificierad att höja rösten vid debatt.

Trams. Röstade ej.
Senast redigerad av AtlernativFrSverge 2024-06-09 kl. 19:43.
Citera
2024-06-09, 19:16
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Har det förekommit?
Garanterat men som jag sa det är ingen stor grej sålänge det finns blanka valsedlar i lokalen, då kan man skriva partinamnet på dom.
Det är ett tomt slag i luften att sno lappar.
Citera
2024-06-09, 19:18
Medlem
anomaligns avatar
Röstade för en stund sen. Det blev V och Jonas Sjöstedt. En av de rimligaste politikerna vi har.
Citera
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Första valfusket offentligt. En MENA brud som var inne i en vallokal och snodde lappar från SD och AFS och gick hem och skröt över de på Tiktok
Länk
Citera
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Alternativ för Sverige och ett personkryss på Mikael Jansson fick det bli.

Rösta eller ej, folk får göra det efter eget huvud. Jag hoppas att de gör ett insatt val. Jag känner att det borde man kunna förvänta sig av folk, men det är inte givet.

Om du pratar skyldigheter så tycker jag att man skall vara med och övervaka rösträkningen eller arbeta som valförrättare någon gång under ens liv.

Samma här, AfS med personkryss på Mikael Jansson.
Citera
2024-06-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Har det förekommit?

Svårare att sno med sig 80% av hela båset.
Citera
2024-06-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Länk

Men herregud. Läs! jag har inte TikTok och tänker aldrig skaffa. Leta lite själv
Citera
2024-06-09, 19:21
Medlem
Litenhetens avatar
Jag röstade på Pär Holmgren, MP. Han gör ett bra jobb och miljöfrågan är viktigast för framtiden. Annars är jag inte speciellt förtjust i Miljöpartiet och inte heller vänster (i grunden är jag kristen paternalist). Men det gör inte sakfrågan mindre viktig. Hade det varit riksdagsval hade jag röstat på ett annat sätt.
Citera
2024-06-09, 19:22
Medlem
RobieBwois avatar
Det blev SD och personkryss på Denice Westerberg.
Citera
2024-06-09, 19:22
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men herregud. Läs! jag har inte TikTok och tänker aldrig skaffa. Leta lite själv
Hur kan du veta detta eftersom du hänvisar till TikTok men ändå inte har någon länk att dela med dig?
Citera
2024-06-09, 19:23
Medlem
pukkas avatar
SD såklart. Partiet som fick ner priset på bränsle. Var en viktig valfråga för mig förra valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in