Citat:
Ursprungligen postat av
izquierda
När värvar de Paludan?
Folklistan har redan värvat honom.
SD har skött det här ärendet exemplariskt som vanligt. De är nog ensamma att alltid reagera snabbt på idioter och äckel. Andra partier borde agera lika snabbt då deras företrädare spårar ur.