2024-06-10, 08:11
Medlem
Myrmarkens avatar
K#ist£r Kar!$$on verkar vara bingo!
Citera
2024-06-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns mycket som borde vara straffbart, men inte är det. Min poäng var att en polisanmälan inte kommer leda någon vart då han i lagens ögon inte begått något brott.
Ja okej, låt gå.
Citera
2024-06-10, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Självklart kan man inte avslöja källor här på Flashback. Men det är tydligt att man från SDs sida kommer att bemöta dessa bisarra anklagelser.

Håll dig till sakfrågan istället.

Om sakfrågan kan sägas att den uthängde i fråga blivit avstängd. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/sd-topp-i-halland-stangs-av-efter-uthangning-pa-dumpen
Så prata inte en massa lort !
Citera
2024-06-10, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Fantastiskt med 15 sidor utan någon identitet, censurnisse måste ha varit framme!
Hans identitet var ute redan samma dag så vad snackar du om.
Citera
2024-06-10, 12:16
Medlem
Jag såg konfrontationen, det skedde i lördags.
Citera
2024-06-10, 15:30
Medlem
Gummisulans avatar
Nu är han utesluten med omedelbar verkan. SD tar anklagerserna på allvar.
Citera
2024-06-10, 16:26
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Verkar som att C är partiet för peddos som gillar flickor, medan SD blivit partiet för peddos som gillar pojkar. Vedervärdigt! Vill inte höra någon SD:are försvara detta. Pedofili är aldrig okej.
Bögpedofilpartiet SD.
Citera
2024-06-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisulan

Var väntat och helt rätt.

Citat:
Sverigedemokraterna beslutade under ett partistyrelsemöte på måndagen att utesluta den halländske politikern ur partiet.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/sd-topp-i-halland-stangs-av-efter-uthangning-pa-dumpen
Citera
2024-06-10, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Bögpedofilpartiet SD.

När värvar de Paludan?
Citera
2024-06-10, 16:54
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisulan

TS skriver ju att han är oskyldig och att skärmdumparna är tagna ur sitt sammanhang?
Jag har klurat på vilket sammanhang det kan gälla utöver snaska sig med en 14-åring men är ännu förvirrad.
Citera
2024-06-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thextor
Han har definitivt begått brott.

Brottsbalken, 6 kapitlet, paragraf 10a.

https://lagen.nu/1962:700?diff=true&from=2024%3A271#K6P10aS1

Det är helt uppenbart att han ville stämma träff i sexuellt syfte. Detta kallas grooming.

Det är ibland bökigt att dömma folk när det inte går att återfinna brottsoffret. I ett fall som detta då det inte ens finns ett brottsoffer måste det vara väldigt trassligt för åklagaren.
Citera
2024-06-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
En normalbegåvad person förstår att en person som ägnar ett år åt att infiltrera först Riks och sedan SD inte är "samma metod" som när en lokalpolitiker i Halmstad fiskar efter en 14-åring att suga hans kuk på Grindr.

Men du tror ju ändå att alltihop är fejk så whatever.

Påminner mig om en fd arbetskollega som var SDare. Han var alltid lite extra glad när det kommit ut positiva siffror för SD. Det lustiga var när det kom ut siffror om minskat förtroende. Då trodde han alltid att det var något fel på något vis. För mig framstod det som lite oklart hur ekvationen gick ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in