2024-06-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Hur kan en trådstart av såhär låg kvalitet ens tillåtas här? Rent nonsens. Dumpen är emot pedofiler och enbart pedofiler och den som är emot Dumpen är själv pedofil ellet pedofilkramare.
Precis mina tankar.
Citera
2024-06-09, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
En reflektion.
Jag tänker att det är nytt av Dumpen att aktivt själva söka upp en gädda på deras arbete som inte står och väntar på ett barn han bestämt möte med.
Gäddan har chattat med ett barn, men ej tagit det stora steget att träffas IRL.
Funderar då på att beror det på att mannen är SD-politiker som Dumpen väljer att agera på ett annat sätt än vad de brukar göra? Troligtvis. De får ett stort scoop.
Visst är det bra att han ändå blir avslöjad. Äckliga män som chattar om sex med 14-åriga pojkar ska stoppas. Men känns ändå lite som gråzonen där när de filmar och hoppar på honom när han arbetar..

Jag gissar på att det börjar bli ganska svårt att få någon att träffas. Dumpen börjar bli kända.

De har innan några gånger konfronterat personer som inte sökt träff - var väl någon där de skapade en ny profil där de sa att de var över 18 och lyckades stämma träff.
Citera
2024-06-09, 13:01
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
A. Det är jättebra att han hängs ut.
B. Uthängningen kunnat vänta tills imorgon.

Att man hänger ut en SDare 1 dag före valet och på valldagen är en strategi som SDhatande vänsterliberala medier använder före varje val. Då gör Dumpen samma sak och springer deras ärenden.
Synd. Hade planer att swisha ngn slant till dem ngn gång...men nu slipper jag göra detta, när de la sig tydligt i politiken.
Vad skulle denna ”strategi” uppnå menar du? Den som röstar på SD, Trump eller Putin kommer inte sluta göra det oavsett vad.

Ni borde inte hålla så hårt i offerkoftan alltid. Patrik Sjöberg är uttalad SD:are.
Citera
2024-06-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Dumpen visar sig vara en del av det vänster liberala klägget försöker nu saboterat genom att framställa Sverigevänner som pedofiler.

https://dumpen.se/2024/06/08/kampanjegaddan-napp-426-varberg-halmstad/

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/lokal-sd-topp-i-halland-uthangd-av-dumpen-/

Enligt min inbyggda valkompass känns både Patrik och Sara ganska SD så det tvivlar jag på.

Dessutom har SD stängt av sin politiker nu och det gör man nog inte om anklagelserna varit grundlösa.
Citera
2024-06-09, 13:12
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
A. Det är jättebra att han hängs ut.
B. Uthängningen kunnat vänta tills imorgon.

Att man hänger ut en SDare 1 dag före valet och på valldagen är en strategi som SDhatande vänsterliberala medier använder före varje val. Då gör Dumpen samma sak och springer deras ärenden.
Synd. Hade planer att swisha ngn slant till dem ngn gång...men nu slipper jag göra detta, när de la sig tydligt i politiken.

Det verkar inte som om Dumpen har så bråttom med uthängningarna.
Kanske hade det gått att hänga ut en vecka tidigare också?

Uthängning dagen före valet känns som medveten valpåverkan.
Citera
2024-06-09, 13:16
Medlem
Citat:
Dumpen visar sig vara en del av det vänster liberala klägget försöker nu saboterat genom att framställa Sverigevänner som pedofiler.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/lokal-sd-topp-i-halland-uthangd-av-dumpen-/
Är du blåst eller? Han ska väl hängas ut som alla andra som vill sli ka på barn.
Citera
2024-06-09, 13:21
Medlem
Enter-sandmans avatar
Citat:
Han är oskyldig dumpen har tagit saker ut ur sitt sammanhang och fått det att framstå som något det inte är.
"Jag är 14"
"Okej jag vill suga din kuk" samt "Jag gillar söta pojkar som suger". Är du efterbliven eller bara ett troll, horunge, hur svårt är det att tolka de enkla texterna?
Citera
2024-06-09, 13:23
Medlem
Enter-sandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det verkar inte som om Dumpen har så bråttom med uthängningarna.
Kanske hade det gått att hänga ut en vecka tidigare också?

Uthängning dagen före valet känns som medveten valpåverkan.
Det är ju för att det var den dagen pedot var redo att träffas ditt dumhuvud
Citera
2024-06-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Tror det handlar om tidpunkten när det tas upp, inför ett val, kunde väntat till måndag.
Har såna hänsyn tagits för andra som Dumpen satt dit tror du?

Och varför vill du inte att väljare ska ha så mycket information som möjligt innan de lägger sin röst?
Citera
2024-06-09, 13:40
Bannlyst
Tror många av Dumpens följare röstar på SD, inte så smart att göra det avslöjandet på valdagen.
Citera
2024-06-09, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Trams.
Han är politiker och självklart skall han hängas ut i egenskap av det.
Detta är inte den första politikern som fastnat och hängts - bl a var det en centerpartist i februari.
Dumpen hänger ut oavsett partitillhörighet
Citera
2024-06-09, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Helt rätt att hänga ut äcklet och bra av SD att direkt slänga ut fanskapet.
Hur får du det här till en kampanj mot SD? Menar du att SD-politiker ska komma undan med sånt här?
Händer precis innan valet.

Information har dom suttit på ett tag.

det är medvetet val att publicera just nu.
och få det att se ut som alla inom sd och folk som röstar är pedofiler och nazister.

Det är för att tysta folk. Folk vågar inte säga att dom röstat på sd. Då kan dom bli stämplade som nazister och pedofiler samt bli av med jobbet

Men det går djupare än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in