Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Nu är jag inte den som har särskilt mycket till övers för ryssar. De ryska turister jag stött på i andra länder har oftast varit odrägliga svin, ukrainare har jag inte så stor erfarenhet av, men är de inte egentligen samma folkslag som ryssar? Vi skall alltså sätta hela Europa på spel för att två underutvecklade skräpfolk vill slå ihjäl varandra?

Ukrainare är dock inte underutvecklade. I stort sett alla sovjets tekniska framsteg kom från Ukraina.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
En ukrainare som läser ditt inlägg inser antagligen att du egentligen ser dem på samma nedsättande vis, för de är i princip samma folkslag som ryssarna genetiskt och fenotypiskt.
Men inte kulturellt eller intelligensmässigt. Ryssar är Troglodyter.
Citat:
Ursprungligen postat av
blamage
Nej Ukraina består av en del Ryssland, en del Polen, en del Ungern, en del Moldalvien och en del Rumänien. Vad som blir kvar av det ursprungliga Ukraina, innan Nikita stöpte om landet, är bara Kiev. Dina vita negrer är slaver med en uppblandning med skandinaver och asiater. Sitta och spy ur sig att de skulle vara degenererade med lågt IQ är bara löjligt.
Och Ryssland är en liten remsa vid Moskva och resten består av andra områden. Så Dags för ryssen att dra sig tillbaka till Moskva med omnejd?
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
du är dåligt påläst
vad hände efter sovjetunionens olagliga uppbrytande?
hur skall det gå till att ryssland överger sina områden?
det är historiskt ryska områden sedan åthundraden. ukraina hittades på 1991, med stöd från USA (väst) som eskalerade till detta där vi nu är.
ja det här med demokrati är en grejj liksom.. folkets röst.
Olagliga? Vad var det för olagligt med Sovjets fall? Är det illegalt att ha värdelös ekonomi?
De drar tillbaka sina styrkor så har de lämnat området. Svårat va?
Det historiska Ryssland är en liten remsa land vid Moskva. Kolla på en karta från 1450.
Så Ryssen skulle acceptera att Oblasten lämnar Ryssland och går med i Ukraina istället?