2024-06-07, 23:51
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Det är folkslakt vi inte accepterar.
Jaså? Man kan tro annat när man läser dina inlägg:

"Ju fler ryssar som dör ju bättre."
(FB) 40 döda i masskjutning i Moskva

"väst är för naiva för att gå all out och utrota ett helt folkslag. Men det skulle lösa situationen med Ryssland en gång för alla."
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)

"Ett par miljoner döda ryssar är det ingen som kommer gråta över."
(FB) Varför flög det bombplan över Sverige? (B-1B och B-52 från US Air Force 2024-03-06)

"När folk börjar gråta över ryssar som dör eller är döda blir jag misstänksam."

Du är ju tveklöst folkmordisk, påverkad av propagandan från ukrainska rysshatsnazister och rysshatsglobalister.
Citera
2024-06-07, 23:52
Medlem
Citat:
Nu betyder inte din åsikt något när det kommer till realpolitik dock. Även om Putin håller med dig kommer han inte våga gå ut med det offentligt och säga att NATO de-facto krigar emot Ryssland eftersom han då förklarar krig emot NATO. Han har sagt mycket men han har aldrig sagt detta.

Din åsikt betyder inget, du inser inte grunden i geopolitik, det finns handling och konsekvenser och det är inget man gissar eller hoppas.

håller du inte med att olika länder som bidrar i konflikten är aktiva i den?
Citera
2024-06-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jaså? Man kan tro annat när man läser dina inlägg:

"Ju fler ryssar som dör ju bättre."
(FB) 40 döda i masskjutning i Moskva

"väst är för naiva för att gå all out och utrota ett helt folkslag. Men det skulle lösa situationen med Ryssland en gång för alla."

"Ett par miljoner döda ryssar är det ingen som kommer gråta över."
(FB) Varför flög det bombplan över Sverige? (B-1B och B-52 från US Air Force 2024-03-06)

"När folk börjar gråta över ryssar som dör eller är döda blir jag misstänksam."

Du är ju tveklöst folkmordisk, påverkad av propagandan från ukrainska rysshatsnazister och rysshatsglobalister.

Ryssar är inte folk. Jag pratar om riktiga Europeer och inte vita negrer. Dvs alla Europeiska länder utanför Ryssland(som är vita negrer). Ju fler Ryssar som dör ju bättre, dock är det jävligt tragiskt att andra folk dör för att ryssen är på grottmansstadiet fortfarande.
Citera
2024-06-08, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Din åsikt betyder inget, du inser inte grunden i geopolitik, det finns handling och konsekvenser och det är inget man gissar eller hoppas.

håller du inte med att olika länder som bidrar i konflikten är aktiva i den?

Jag vet att min åsikt inte betyder något. Jag tvivlar på att någon makthavare läser mina kommentarer och tänker "ja fan, han har rätt!"
Ja, Ryssen gick in i Ukraina och nu får de smaka konsekvensen av det.

Ryssland är den enda som driver på konflikten. Lämnar Ryssen Ukraina, lämnar tillbaka barnen som de kidnapat och betalar skadestånd så kommer det här vara över innan sommaren är slut.
Citera
2024-06-08, 00:08
Medlem
MullahPutlers avatar
Citat:
alla som assisterar Ukraina och Ryssland med vapen är delaktiga i konflikten, det är min åsikt.

Ifall alla som ger eller säljer vapen till ett land, är delaktiga i det landets krig, hade detta fått mycket lustiga konsekvenser. Bland annat hade Sverige varit delaktig i mängder av krig, världen över. Sverige hade bland annat varit delaktig i krigen mellan Indien och Pakistan.

Citat:
sista stycket:
kommer Sverige inte att ersätta sina leopard 2, CV90 och archer?

Menar du att leopard 2, CV90 och archer är "gammalt skräp"?
Citera
2024-06-08, 00:10
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Märkligt resonemang tycker jag. Vi ska acceptera utvidgad folkslakt nu för att många med makt i väst tror att Putin är sugen på mer trubbel längre fram. Dom vet inget, makteliteten i väst bara gissar vad Putin planerar.

Trots allt säger ju Putin gång på gång att han vill ha fredsförhandling nu men Biden säger nej, han vill att folkslakten ska fortsätta.

Hur många tror egentligen att Ukraina kan vinna över Ryssland? Om NATO går in fullt ut på Ukrainas sida. Hur många tror att inte då Kina skulle gå in fullt ut på Rysslands sida?

putler är en smutsig, usel, ursäkt till människa. Hen ljuger så fort hen rör på sina små kuksugar-läppar, så bara en idiot tror på vad putler säger!

Det gäller iochförsig för alla ryssar; de ljuger hela tiden, och mår tydligen inte dåligt alls när de bryter avtal och visar sig vara ohederliga och lögnaktiga! Vilket uselt folk alltså!

Så nej, ingen med två fungerande hjärnceller litar på putler när hen säger att hen vill ha "fredsförhandlingar"
Citera
2024-06-08, 00:13
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ryssar är inte folk. Jag pratar om riktiga Europeer och inte vita negrer. Dvs alla Europeiska länder utanför Ryssland(som är vita negrer). Ju fler Ryssar som dör ju bättre, dock är det jävligt tragiskt att andra folk dör för att ryssen är på grottmansstadiet fortfarande.
Om det nu är det att ryssar egentligen är negrer som är problemet, så är väl ukrainare samma sorts negrer?
Den här rasbiologin får du nog ta och förklara lite mer noggrant.
Citera
2024-06-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MullahPutler
Ifall alla som ger eller säljer vapen till ett land, är delaktiga i det landets krig, hade detta fått mycket lustiga konsekvenser. Bland annat hade Sverige varit delaktig i mängder av krig, världen över. Sverige hade bland annat varit delaktig i krigen mellan Indien och Pakistan.

Menar du att leopard 2, CV90 och archer är "gammalt skräp"?

det är inte de mest uppgraderade och fullt utrustade delar vi "skänker", men allt vi skänker eller säljer måste ersättas, eller hur?
detta gäller alla "nationer" ingen skickar fullt utrustade fullt uppgraderade modeller med fullständiga vapensystem.

sista paketet som sverige skänker/säljer ingår pbv 302 tror jag den heter... från 60-talet.. vi har slut på leoparder och cv90's att skänka/sälja.
Citera
2024-06-08, 00:22
Medlem
MullahPutlers avatar
Citat:
det är inte de mest uppgraderade och fullt utrustade delar vi "skänker", men allt vi skänker eller säljer måste ersättas, eller hur?
detta gäller alla "nationer" ingen skickar fullt utrustade fullt uppgraderade modeller med fullständiga vapensystem.

Skräp hade inte behövt ersättas. Västländerna har inte givet något skräp, vilket bevisas av att det givna måste ersättas.
Citera
2024-06-08, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Jag läste någonstans att ruser kommer ursprungligen från Roslagen, mao så var svenska vikingar negrer.

Ryssland och Ukraina grundades av Svenskar. Men det är mer hur de beter sig och deras degenererade IQ som gör att de kallas för vita negrer. Av någon anledning är Ryssar och Ukrainare långt ifrån varandra när det kommer till hur de beter sig.
Citera
2024-06-08, 00:49
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Visste du inte? det finns stora militära och civila organisationer med nazi ideologi i Ukraina. Det är ett nazi land
Det finns nazister i alla länder, även i Sverige. Ukraina är ett demokratiskt land vars president har judiska rötter.
Citera
2024-06-08, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MullahPutler
Skräp hade inte behövt ersättas. Västländerna har inte givet något skräp, vilket bevisas av att det givna måste ersättas.

så vi behöver inte ersätta våra archer, cv90 och leopard 2?
hur många t-64, t-72 har skänkts till Ukraina?
hur många mig och su?
hur många s-300 och s-200 har skickats?

allt detta måste ersättas... är det komplicerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in